با افت قیمت XRP بیش از نیم میلیون توکن توسط نهنگ‌ها جابه‌جا شد

انتقالات گسترده ریپل توسط نهنگ ها با افت قیمت این رمزارز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱

با کاهش قیمت ریپل، نهنگ‌ها به خرید این رمز ارز روی آورده‌اند. انتقالات گسترده ریپل توسط نهنگ ها با افت قیمت این رمزارز ، می‌تواند به بهبود وضعیت XRP در بازار کمک کند و نشانگر این قضیه باشد که نهنگ‌ها به افزایش قیمت این رمزارز امیدوارند. برای خواندن جزئیات این خبر با بیتستان همراه باشید.

پس از کاهش قیمت ریپل، نهنگ‌ها ۴۴۰٫۳ میلیون توکن معامله کردند. قیمت XRP پس از کاهش ۲۹٫۵ درصدی خود به ۰٫۳۷ دلار رسیده است.

به گزارش Whale Alert، توکن ریپل(XRP)، اخیرا کاهش قابل توجهی در قیمت خود داشته است و سرمایه‌گذاران بزرگ کریپتو یا نهنگ‌ها، نزدیک به نیم میلیارد از توکن‌های وابسته به ریپل را در صرافی‌ها معامله کرده‌اند.

پس از سقوط بیت‌کوین، XRP تا ۲۹٫۵ درصد سقوط کرد

بیت‌کوین در ۲۴ ساعت اخیر بیش از ۱۶ درصد سقوط کرده و به پایین‌ترین سطح خود یعنی ۲۶۳۰۰ دلار در صرافی Bitstamp رسیده است.

پس از بیت‌کوین، توکن XRP نیز حدود ۳۰ درصد افت کرد و از ۰٫۵۱۵۴ دلار به سطح قیمت ۰٫۳۶۲۶ دلار رسید.

انتقالات گسترده ریپل توسط نهنگ ها با افت قیمت این رمزارز

در حال حاضر، قیمت بیت‌کوین تقریباً ۵ درصد بالاتر رفته و به سطح ۲۷۶۰۰ دلار بازگشته است. قیمت اتریوم نیز در حال کاهش بوده و به زیر سطح ۲۰۰۰ دلار رسیده است.

بازار همچنین به دلیل سقوط استیبل‌کوین الگوریتمی Terra UST که به زیر ۰٫۵ دلار سقوط کرده، مبهوت مانده است. توکن اصلی این شبکه، LUNA نیز به طرز غیرقابل باوری سقوط کرد و به زیر ۱ دلار رسید.

نهنگ ها ۴۴۰ میلیون XRP معامله کردند

سایت Whale Alert، بیان کرد که در ۲۴ ساعت گذشته، نزدیک به نیم میلیارد توکن XRP بین صرافی‌های مختلف ارزهای دیجیتال معامله شده است.

Bitstamp و BitGo، حدود ۸۰ میلیون توکن XRP مبادله کرده‌اند، در حالی که Binance بیش از ۳۰۰،۰۰۰،۰۰۰ XRP را جابه جا کرده است.

توییت وال آلرت در باره‌ی ریپل

منبع: u.today

اتریوم بیت کوین ریپل
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.