ریپل از لیست رمزارزهای تحت پوشش Bitbuy حذف شد!

خارج شدن ریپل از لیست ارزهای تحت پوشش Bitbuy
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۳ آذر ۱۴۰۰

طبق اخبار رسمی منتشر شده، Bitbuy یکی از صرافی‌های کانادایی ارزهای دیجیتال، قصد دارد که ریپل، هفتمین رمزارز بزرگ بازار کریپتوکارنسی را در تاریخ ۱۳ ژانویه ۲۰۲۲ از لیست ارزهای تحت پوشش خود حذف کند. با بیتستان همراه باشید تا اطلاعات دقیق‌تری از خبر خارج شدن ریپل از لیست ارزهای تحت پوشش Bitbuy در اختیارتان قرار دهیم.

صرافی کانادایی ارزهای دیجیتال Bitbuy اعلام کرد که XRP، هفتمین ارز دیجیتال بزرگ حوزه کریپتوکارنسی از نظر ارزش بازار را در تاریخ ۱۳ ژانویه ۲۰۲۲ از لیست دارایی‌های تحت پوشش خود حذف می‌کند. صرافی Bitbuy تا زمان مقرر شده به کاربران خود اجازه می‌دهد تا توکن ریپل را به دلار کانادا، بیت‌کوین و یا دیگر رمزارزها تبدیل کنند.

همچنین طبق اعلام خود صرافی، در ژانویه، بازار XRP/CAD یا XRP/BTC هر دو از پلتفرم معاملات حذف خواهند شد. بیت‌بی از کاربران خود خواسته تا قبل از خارج شدن ریپل، توکن‌های باقی‌مانده را از صرافی خارج کنند.

این در حالی است که Bitbuy در اوایل دسامبر، مجوز کمیسیون اوراق بهادار انتاریو (OSC) را برای فعالیت به عنوان یک فروشنده کاملاً قانونی در حوزه رمزارزها دریافت کرد و اولین پلتفرم معاملات ارزهای دیجیتال در کانادا شد که به چنین موفقیتی دست می‌یابد.

اصلی‌ترین دلیل خارج شدن ریپل از لیست ارزهای تحت پوشش Bitbuy:

در جدیدترین اطلاعیه منتشر شده از جانب خود صرافی، ذکر گشته که باید دستورالعمل‌های OSC دنبال شوند تا تصمیم بگیرد که آیا این ارز دیجیتال می‌تواند به عنوان یک دارایی امن طبقه‌بندی شود یا خیر؟ Bitbuy گفته که باید نظر قانون گذاران بین‌المللی را هم در این زمینه مد نظر قرار دهد.

همچنین صرافی رد نمی‌کند که XRP ممکن است مجدداً در این پلتفرم فهرست شود:

ما به نظارت بر وضعیت XRP ادامه خواهیم داد و در صورت تغییر شرایط، مطابق با آن عمل خواهیم کرد.

در اوایل ماه جاری، Newton یکی از صرافی‌های پیشرو ارزهای دیجیتال در کانادا، اعلام کرد که ارز دیجیتال وابسته به ریپل را به همراه تتر، بزرگترین استیبل‌کوین بازار کریپتوکارنسی از لیست توکن‌های تحت پوشش خود خارج می‌کند.

شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا علیه ریپل تقریباً یک سال پیش تنظیم شد و یک نبرد حقوقی سخت را آغاز کرد که طرفداران XRP ادعا می‌کنند تأثیر زیادی بر صنعت گسترده ارزهای دیجیتال خواهد داشت.

جالب است بدانید که در ژانویه، تعداد زیادی از صرافی‌های مستقر در ایالات متحده از جمله Coinbase ،Kraken ،Binance و سایر پلتفرم‌های معاملاتی، به دلیل عدم اطمینان از نتیجه قوانین نظارتی، معاملات XRP را متوقف کردند. بیشترین سهم از حجم معاملات ریپل هم متعلق به Binance و Huobi است.

منبع: u.today

ریپل
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.