دارندگان ریپل در ژانویه ۲۰۲۲، ۵۰۰ میلیون دلار هدیه دریافت می‌کنند

ایردراپ ۵۰۰ میلیون دلاری برای دارندگان ریپل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۹ آذر ۱۴۰۰

Sologenic از جمله شرکت‌هایی که چندین پروژه در XRP Ledger راه‌اندازی کرده، امروز اعلام کرد که برای دارندگان رمزارز ریپل جوایزی در نظر گرفته است. دارندگان رمزارز ریپل می‌توانند از هدیه ۵۰۰ میلیون دلاری در نظر گرفته شده بهره‌مند شوند. با بیتستان همراه باشید تا شما را با جزئیات بیشتری از ایردراپ ۵۰۰ میلیون دلاری برای دارندگان ریپل آگاه سازیم.

Sologenic، شرکتی که پروژه‌های زیادی در شبکه XRP Ledger راه‌اندازی نموده، اعلام کرده است که دارندگان ریپل، ۱۰۰ میلیون توکن SOLO در یک airdrop به ارزش بیش از ۵۰۰ میلیون دلار دریافت خواهند کرد.

Sologenic ماموریت دارد شکاف بین بازارهای مالی سنتی و ارزهای دیجیتال را پر کند و به تأثیرگذارترین پروژه مبتنی بر بلاک‌چین در جهان تبدیل شود. Sologenic از توکن‌های SOLO برای بازارسازی و تامین نقدینگی استفاده می‌کند.

توکن‌هایی که بر روی XRP Ledger صادر می‌شوند، امکان جابجایی نقدینگی را به صورت فوری فراهم می‌کنند.

در ۱۴ دسامبر، Sologenic یک بیانیه مطبوعاتی منتشر کرد تا جزئیات ایردراپ ۲۰۰ میلیون SOLO را برای دارندگان توکن‌های SOLO و XRP اعلام کند.

بیانیه Sologenic در مورد ایردراپ ۵۰۰ میلیون دلاری برای دارندگان ریپل:

در این بیانیه مطبوعاتی آمده است که به منظور درگیر کردن جامعه برای مشارکت در اکوسیستم و ابزارهای حاکمیتی پیشنهادی، حدود ۲۰۰ میلیون SOLO به عنوان بخشی از ایردراپ به دارندگان XRP و SOLO در سراسر جهان اعطا خواهد شد.

در زمان نگارش این خبر، SOLO با ارزش حدودی ۵/۳۴ دلار معامله می‌شود، با این حساب ایردراپ تعیین شده به عنوان یکی از بزرگ‌ترین ایردراپ‌های حوزه بلاک‌چین به حساب می‌آید.

تمام آدرس‌های حاوی توکن‌های SOLO و XRP که تا ۲۴ دسامبر با اوراکل سولوژنیک؛ Trustline ایجاد کرده باشند، در این ایردراپ شرکت داده شده و در تاریخ ۲۰ ژانویه توکن‌های خود را دریافت خواهند کرد. اندازه airdrop برابر است با ۲۰۰ میلیون توکن SOLO (100 میلیون برای دارندگان SOLO و ۱۰۰ میلیون برای دارندگان XRP).

منبع: cryptoglobe

ریپل
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.