احتمال رشد XRP در این هفته: فعالیت در بازار XRP به شدت افزایش پیدا کرده است

XRP likely grow
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱ مرداد ۱۴۰۱

بیتستان: داده‌های منتشر شده از سمت پلتفرم تجزیه و تحلیل Santiment نشان می‌دهند که تعداد زیادی از کیف پول‌های حاوی توکن XRP که مدت زمان زیادی راکد بودند و هیچ معامله‌ای نداشتند، دوباره شروع به فعالیت کرده‌اند. از طرفی نیز Whale Alert اعلام کرد که حدود ۳۷۵ میلیون XRP طی دو روز گذشته جابجا شده است. با تداوم این فعالیت‌ها، احتمال رشد XRP در این هفته بسیار بالا می‌رود.

Santiment اخیرا داده‌هایی را منتشر کرده است که نشان می‌دهند تعداد زیادی کیف پول غیرفعال XRP اخیرا شروع به فعالیت کرده‌اند. در همین حال، Whale Alert نیز گزارش داد که حدود ۳۷۵ میلیون XRP طی دو روز گذشته جابجا شده است.

جدای از آن، Santiment نموداری را نیز به اشتراک گذاشت که بر اساس آن چندین کیف پول بزرگ XRP نیز شروع به جابجایی توکن‌های خود کرده‌اند. این تیم اعلام کرده که در حال حاضر فعالیت‌هایی که روی ۱۰ توکن برتر انجام می‌گیرد را به دقت زیر نظر دارد.

احتمال رشد XRP در این هفته

در اوایل این هفته، U.Today گزارش داده بود که پس از فروش مقدار زیادی ریپل توسط CTO سابق Ripple، انتقالات بزرگ XRP توسط پلتفرم ردیابی Whale Alert شناسایی شده است. WA اعلام داشت که نقل و انتقالات عظیم XRP در صرافی‌هایی مثل FTX و Bitstamp صورت گرفته.

مبدا و مقصد نقل و انتقالات جدید XRP

با توجه به داده‌های Whale Alert در ۴۸ ساعت گذشته، در مجموع ۳۷۴/۵ میلیون XRP منتقل شده است. در بزرگ‌ترین انتقال، ۱۵۵ میلیون توکن ریپل جابجا شده.

این داده‌ها همچنین نشان می‌دهند که ۶۳,۵۰۱,۸۱۲ توکن XRP از FTX و ۴۶,۰۷۵,۶۷۰ XRP از Bitstamp به BitGo منتقل شده. BitGo که سال گذشته توسط Galaxy Digital خریداری شد، خدماتی در حوزه نگهداری رمزارزها به شرکت‌ها و موسسات مالی مختلف ارائه می‌دهد.

از Bittrex، صرافی بزرگ ایالات متحده نیز به ترتیب ۶۰ میلیون و ۵۰ میلیون XRP به Bitstamp و Bitso منتقل شده است.

منبع: u.today

ریپل
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.