XRP به عنوان محبوب ترین رمز ارز در بریتانیا شناخته شد!

XRP محبوب ترین رمز ارز در بریتانیا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۳ مهر ۱۴۰۰

در بریتانیا کاربران زیادی در حوزه ارزهای دیجیتال فعالیت دارند و بر اساس گزارشی که به تازگی منتشر شده، XRP ارز وابسته به موسسه ریپل توانسته عنوان محبوب‌ترین ارز دیجیتال در این کشور را به دست آورد. با بیتستان همراه باشید تا به گزارش منتشر شده مبنی بر XRP محبوب ترین رمزارز در بریتانیا بپردازیم.

به گزارش Finance Magnates، رمزارز پایه وابسته به ریپل، بین سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال در بریتانیا محبوبیت زیادی پیدا کرده است. رسانه‌ها در انتخاب XRP به عنوان محبوب ترین رمزارز در بریتانیا به گزارش اخیر منتشر شده توسط پلتفرم معاملاتی eToro استناد کردند.

سرمایه گذاران خرد فعال در حوزه ارزهای دیجیتال بریتانیایی، XRP را بر سایر ارزهای رمزنگاری شده ترجیح می‌دهند. همچنین بعد از رپیل، ADA به عنوان دومین ارز محبوب در بین فعالان حوزه کریپتوکارنسی بریتانیایی شناخته می‌شود.

داده‌های به اشتراک گذاشته شده توسط eToro نشان می‌دهند که در سه ماهه سوم سال جاری، سرمایه گذاران خرد در انگلستان توجه بیشتری به ششمین ارز رمزنگاری بزرگ در بازار ارزهای دیجیتال یعنی XRP داشتند و سرمایه گذاری زیادی روی آن کرده‌اند.

اکنون XRP در بین سرمایه گذاران ارزهای رمزنگاری شده، به عنوان اولین و محبوب‌ترین گزینه جهت سرمایه گذاری شناخته می‌شود.

رمزارز ADA کاردانو، دومین ارز رمزنگاری شده‌ای است که سرمایه گذاران انگلیسی پس از XRP به دنبال سرمایه گذاری در آن هستند. طی سه ماه گذشته، ADA از نظر محبوبیت در بریتانیا از Ethereum پیشی گرفته است و ۱۱ درصد افزایش یافته است.

ریپل در ساخت CBDC به انگلستان کمک می‌کند:

همانطور که قبلاً نیز بیان کرده بودیم، ریپل برای تسریع روند ایجاد CBDC انگلستان، (پوند دیجیتال) یک قرارداد همکاری امضا کرده است.

به گفته سوزان فریدمن (Susan Friedman) این مشارکت برای تکامل سیستم مالی جهانی مفید خواهد بود. به عنوان بخشی از این قرارداد، ریپل به همکاری با بانک‌های مرکزی کشورهای مختلف در زمینه مسائل فنی و سیاست‌های مربوط به CBDC خواهد پرداخت.

منبع: u.today

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
ریپل کاردانو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.