فروش XRP در سه ماهه‌ی چهارم با 46 درصد رشد، به 717 میلیون دلار رسید

افزایش 46 درصدی فروش XRP در سه ماهه چهارم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۹ بهمن ۱۴۰۰

بیتستان: ریپل یکی از شرکت‌های فعال و بزرگ در صنعت ارزهای دیجیتال است که ارز اختصاصی آن، XRP نام دارد. در پی افزایش 46 درصدی فروش XRP در سه ماهه چهارم، میزان کل فروش ریپل در این بازه زمانی به 717 میلیون دلار رسید که نسبت به فروش 491/74 میلیون دلاری صورت گرفته در سه ماهه سوم، رشد چشمگیری داشته است.

افزایش 46 درصدی فروش XRP در سه ماهه چهارم

XRP یکی از رمزارزهای محبوب و شناخته شده در صنعت کریپتوکارنسی است که میزان فروش آن در 3 ماهه‌ی چهارم سال 2021، بیش از 46 درصد افزایش پیدا کرده و به رکورد 717 میلیون دلار رسیده است.

ریپل یک سرویس پرداختی به نام راهکار نقدینگی مورد تقاضا (ODL) را نیز ایجاد کرده است که پرداخت‌های بین المللی و آنی را امکان پذیر می‌سازد و این توانایی را دارد که بدون زیرساخت XRP کار کند.

در حال حاضر میزان فروش کاربران این سرویس در سه ماهه چهارم از 1 میلیارد دلار فراتر رفته که نشان دهنده‌ی افزایش رغبت کاربران به استفاده از این سرویس است.

به گفته‌ی خود ریپل، تقاضا برای استفاده از این سرویس در سطح جهانی نیز بیشتر شده و اکنون در 20 بازار از آن استفاده می‌شود.

توجه داشته باشید که حدود 321,97 میلیون دلار ریپل در بازارهای ثانویه خریداری شده است. در مقابل این شرکت اعلام کرده است که از سه ماهه چهارم سال 2019 هیچ فروش برنامه ریزی شده‌ای انجام نداده، یعنی در سه ماهه چهارم هیچ توکن XRP به صرافی‌ها نفروخته است.

کاهش 12 درصدی حجم معاملات ریپل:

همانطور که در خبرهای گذشته نیز خدمتتان اعلام کرده بودیم، طبق گفته‌ی رد گارلینگهاوس، مدیرعامل ریپل، این شرکت در حال حاضر با یک میلیارد دلار ذخیره مالی، در قوی‌ترین وضعیت مالی خود قرار دارد.

پس از انجام بازخرید سهام، ریپل ارزشی معادل 15 میلیارد دلار به دست آورده است.

این گزارش همچنین می‌گوید که حجم تجارت جهانی ریپل حدود 11/8 درصد کاهش یافته است و از 2/075 میلیارد دلار به 1/83 میلیارد دلار در سه ماهه چهارم سال 2021 رسیده است.

در نظر داشته باشید که ریپل، 0/43 درصد از کل حجم معاملات صورت گرفته در سه ماهه قبل را به خود اختصاص داده بود.

منبع: u.today

ریپل
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.