رشد فروش ریپل در سه ماهه سوم: 211 درصد رشد نسبت به 3 ماهه قبل!

رشد فروش ریپل در سه ماهه سوم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۹ آبان ۱۴۰۰

رمزارز ریپل که در سال جاری جهش بسیار خوبی از لحاظ قیمتی و حجم معاملات ثبت کرده، در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۱ نیز فروش خود را افزایش داده و به ۴۹۱ میلیون دلار رسانده است. حمایت سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال از این رمزارز موجب شد تا این رشد در فروش XRP به وضوح قابل رویت باشد. با بیتستان همراه باشید تا رشد فروش ریپل در سه ماهه سوم را دقیق‌تر بررسی کنیم.

فروش رمزارز اختصاصی ریپل (XRP) در سه ماهه سوم به ۴۹۱ میلیون دلار رسید! طبق گزارش سه ماهه سوم این شرکت، ریپل ۲۱۱ درصد افزایش فروش در مقایسه با سه ماهه قبل به ثبت رسانده است.

این رمزارز در سه ماهه دوم سال، ۱۵۷/۹۲ میلیون دلار و در سه ماهه سوم سال، ۴۹۱/۷۴ میلیون دلار فروش داشت. این رشد به ایجاد سرویس نقدینگی (ODL) ریپل که امکان پرداخت‌های بین المللی و آنی را امکان پذیر می‌کند، ربط داده می‌شود.

رشد فروش ریپل در سه ماهه سوم

طبق گفته Asheesh Birla، مدیر کل RippleNet سرویس ODL اکنون یک چهارم کل حجم دلاری شبکه را به خود اختصاص داده است. تراکنش‌های انجام شده با کمک این سرویس در سه ماهه گذشته ۱۳۰ درصد رشد داشتند.

با این حال، با توجه به پرونده ریپل در آمریکا مبنی بر شکایت SEC از این شرکت، ODL در ایالات متحده تقریبا هیچ تراکنشی نداشته است.

در ادامه می‌توانید خبر پیش بینی رسیدن XRP به ۱۰ دلار از جردن بلفرت را هم مطالعه کنید

پیش بینی رسیدن XRP به ۱۰ دلار توسط جردن بلفورت

حجم معاملات ارز ریپل، ۵۰ درصد کاهش یافت!

طبق گزارش CryptoCompare، در سه ماهه سوم، حجم معاملات جهانی XRP بیش از ۵۰ درصد کاهش یافته است. در مقایسه با سایر ارزهای دیجیتال، بیت‌کوین هم شاهد کاهش تقریباً ۳۳ درصدی در سه ماهه سوم سال بود.

منبع: u.today

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
ریپل
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.