توکن ICP با رشد 12 درصدی وارد یک روند صعودی شد!

رشد 12 درصدی توکن ICP در 24 ساعت اخیر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۱ شهریور ۱۴۰۳

بیتستان: در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت توکن ICP نزدیک به ۱۲ درصد افزایش یافت و به سطح ۸٫۶۸ دلار رسید. به دنبال رشد ۱۲ درصدی توکن ICP در ۲۴ ساعت اخیر، حجم معاملات روزانه و ارزش بازار این توکن نیز رشد کرد و ترتیب به سطح 191 میلیون دلار و 4 میلیارد دلار رسید.

رشد ۱۲ درصدی توکن ICP در ۲۴ ساعت اخیر

با توجه به داده‌های cryptoticker، توکن ICP در ۲۴ ساعت اخیر توانسته ۱۲ درصد رشد کند و خود را به سطح ۸٫۶۸ دلار برساند. همچنین با این رشد قابل توجه، حجم معاملات و ارزش بازار آن نیز شدیدا افزایش یافته است.

عرضه در گردش اینترنت کامپیوتر، ۴۶۹,۸۷۴,۷۲۵ میلیون توکن از ۵۲۲,۳۵۵,۵۴۶ میلیون توکن است و افزایش حجم معاملات خبر از بازگشت سرمایه‌گذاران به بازار این رمزارز می‌دهد.

رشد 12 درصدی توکن ICP در 24 ساعت اخیر

فعالان بازار، این افزایش قیمت را به چند موضوع نسبت دادند و اشاره کردند که نسبت معامله طولانی مدت و کوتاه مدت ICP به بالای سطح ۱٫۰۱۹ رسیده است.

علاوه بر این مورد، افزایش ۲۱ درصدی سود باز معاملات آتی در ۲۴ ساعت گذشته نیز نشان‌دهنده‌ی افزایش تعداد سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری بلند مدت است.

تحلیلگران بازار حدس زدند که یکی از دلایل اصلی افزایش قیمت توکن، انتظار شرکت‌کنندگان بازار از قیمت ICP در کوتاه مدت باشد. اگر این روند ادامه یابد، ممکن است شاهد رشد بیشتر ارزش ICP با افزایش فشار خرید در بازار باشیم.

رشد 12 درصدی توکن ICP در 24 ساعت اخیر

اینترنت کامپیوتر (ICP)، با رشد ۱۸۲ درصدی در یک سال اخیر، توانست از رمزارزهای شاخص بازار نظیر بیت‌کوین و اتریوم در میزان سود سالانه پیشی بگیرد. با این حال، ICP همچنان زیر میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه‌ی خود معامله می‌شود.

منبع: cryptoticker

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.