آخرین اطلاعیه‌ها

تسویه‌های ریالی آخر سال و تعطیلات نوروزی
تسویه‌های ریالی به مقصد حساب‌های بانکی از روز «۲۹ اسفند تا ۶ فروردین‌» در تاریخ ۷ فروردین ۱۴۰۱ انجام می‌شوند. همچنین تسویه ریالی در روزهای ۲۶، ۲۷، ۲۸ و ۲۹ اسفند طبق روال عادی سیکل‌های پایا بانکی (روزهای کاری) تسویه می‌شوند. گفتنی است، ارسال رمزارز در تراکنش‌های خرید از سمت بیتستان، بلافاصله بعد از خرید انجام خواهد شد. با توجه به شرایط بانکی، زمان‌های اعلامی ممکن است تغییراتی داشته باشند، که در این صورت و به محض کسب اطلاع، توضیحات تکمیلی متعاقبا اطلاع‌رسانی می‌گردد.
۲۲ اسفند ۱۴۰۰
انجام تراکنش‌های رمزارز هارمونی وان (One) مجددا امکان پذیر شد✔️
به اطلاع کاربران گرامی می‌رساند، به روز رسانی شبکه ی رمز ارز هارمونی (one) تکمیل شده و انجام تراکنش های خرید و فروش این ارز به روال سابق قابل انجام هستند. از صبوری شما سپاسگزاریم
۲۸ بهمن ۱۴۰۰
اختلال در شبکه‌های (ADA)، (ALGO)، (XRP)،(ATOM)، (LUNA) و (BTTC) ?
به اطلاع مشتریان گرامی می‌رساند، شبکه بستر مبادلات رمزارزهای شبکه کاردانو (ADA)، آلگوراند (ALGO)، ریپل (XRP)، اتم (ATOM)، لونا (LUNA) و بیت‌تورنت (BTTC) با ازدحام بالای تراکنش‌ها و اختلال همراه است. لذا از آنجایی که این شبکه به صورت مقطعی با قطع و وصلی متعدد روبروست، رمزارزهای خریداری شده، به هنگام برطرف شدن این وضعیت به حساب مشتریان ارسال می‌گردد. ↩️در صورت رفع کامل اختلالات این شبکه اطلاع‌رسانی مجدد انجام می‌پذیرد.
۲۰ بهمن ۱۴۰۰
ازدحام و اختلال در شبکه هارمونی وان (One) ⚠️
به اطلاع مشتریان گرامی می‌رساند، شبکه بستر مبادلات رمزارز هارمونی وان (One) با ازدحام بالای تراکنش‌ها و اختلال همراه است. لذا از آنجایی که این شبکه به صورت مقطعی با قطع و وصلی متعدد روبروست، رمزارزهای خریداری شده، به هنگام برطرف شدن این وضعیت به حساب مشتریان ارسال می‌گردد. در صورت رفع کامل اختلالات این شبکه اطلاع‌رسانی مجدد انجام می‌پذیرد.
۱۹ بهمن ۱۴۰۰
انجام تراکنش‌های رمزارز بیت‌تورنت (BTTC) مجددا امکان پذیر شد ✔️
به اطلاع کاربران گرامی می‌رساند، به‌روزرسانی شبکه رمز ارز بیت‌تورنت (BTTC) انجام شده و تراکنش ها به روال سابق قابل انجام هستند .گفتنی است به‌دنبال به‌روزرسانی رمزارز بیت‌تورنت علامت اختصاری بیت‌تورنت به BTTC و توکن قبلی آن به BTT OLD تغییر پیدا کرده و معاملات رمزارز BTT OLD در بیتستان قابل انجام نیست. همچنین، نسبت قیمت BTTC به BTT OLD معادل با 1به 1000 است. برای تبدیل BTT OLD خود به BTTC، باید از ابزارهای SWAP در کیف‌پول‌های غیرمتمرکز استفاده کنید.
۱۳ بهمن ۱۴۰۰
اطلاعیه مهم درباره فروش رمزارز به بیتستان ?
به اطلاع کاربران گرامی می‌رساند، با توجه به به‌روزرسانی متدهای امنیتی وبسایت در نسخه جدید، از سیستم آدرس‌دهی متفاوت و چند‌لایه‌ای در حین فروش رمزارز به بیتستان استفاده می‌شود. طبق این پروتکل امنیتی، آدرس‌های بیتستان جهت حفظ امنیت تراکنش‌ها و حریم خصوصی کاربران، همواره به صورت دوره‌ای تغییر خواهند کرد. لذا کاربران گرامی لازم است برای فروش رمزارز به بیتستان، فقط و فقط از آدرس نمایش داده شده روی وبسایت استفاده کنند و از ارسال رمزارز به آدرس‌های پیش‌تر استفاده شده، بدون توجه به آدرس نمایش داده شده روی وبسایت جدا خودداری کنند.
۱۳ بهمن ۱۴۰۰
پانزده رمزارز جدید و محبوب به بیتستان اضافه شد!?
به اطلاع مشتریان گرامی می‌رساند، پس از نظرسنجی‌های متعدد و به درخواست کاربران بیتستان، ارزهای زیر به لیست رمزارزهای تحت پشتیبانی اضافه شد: ?DAI ?BUSD ?USDC ? SOL ? CAKE ? IOTA ? ICP ? AVAX ? EOS ? FLOW ? FTT ? GRT ? LUNA ? NEAR ?ONE
۱۳ بهمن ۱۴۰۰
هشدار بسیار مهم ⚠️
کاربران عزیز بیتستان، کارشناسان پشتیبانی بیتستان تنها از طریق تلگرام پشتیبانی بیتستان یا شماره تلفن 02128426677 و یا چت آنلاین روی سایت با شما ارتباط برقرار خواهند کرد. هر گونه ارتباط دیگری، از جمله در واتس‌اپ، گروه‌های تلگرامی، سایت‌های استخدامی و سایر موارد ممکن، از طرف بیتستان نبوده و عواقب اعتماد و ارائه اطلاعات حساس به این افراد سودجو، تماما به عهده صاحب حساب است. دقت کنید که هیچ‌کدام از پشتیبان‌های بیتستان، درخواستی مبنی بر دریافت اطلاعات کاربری از جمله رمز عبور حساب کاربری شما را نخواهند داشت و در جهت حفظ امنیت حساب کاربری خود از ایجاد هرگونه ارتباط خارج از کانال‌های رسمی بیتستان خودداری نمایید.
۱۳ بهمن ۱۴۰۰
کلاهبرداران در کمین‌ شما هستند! ??
بنابر اخبار واصله، کلاهبرداران در حال جعل صفحات صرافی‌های آنلاین و فریب کاربران ایرانی هستند. این کلاهبرداران با جعل آدرس و قالب ظاهری صفحات صرافی‌های معتبر، در تلاشند تا به اطلاعات مهم کاربران صرافی‌ها دسترسی پیدا کرده و حساب آن‌ها را خالی کنند. ✅ دقت کنید که قبل از وارد کردن اطلاعات شخصی اعم از نام کاربری و رمز عبور،حتما به URL توجه کنید و مطمئن شوید که در سایت Bittestan.com در حال فعالیت هستید.
۱۳ بهمن ۱۴۰۰