TRX
Tron - ترون
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

ارز دیجیتال ترون چیست؟

جاستین سان (Justin Sun)، یکی از پژوهش‌گران پروژه ارز دیجیتال ریپل، بنیان‌گذار پروژه ارز دیجیتال ترون (Tron) بود. این شبکه یک پلتفرم غیر‌متمرکز برای به اشتراک گذاشتن محتوا است. در بستر این شبکه تولید‌کننده محتوا محصول خود را به‌طور مستقیم و بدون واسطه، به خواهان یا مصرف‌کننده آن می‌رساند. در این بلاکچین برنامه‌های غیر‌متمرکز (DApps) قابل اجرا هستند. ترون مانند تمامی بلاکچین‌‌ها دارای یک رمرارز اختصاصی است؛ این رمزارز ترونیکس نام دارد که در بازارهای معاملاتی کریپتوکارنسی با نام و نماد TRX شناخته می‌شود. ارز دیجیتال TRX در سال ۲۰۱۷ در بستر بلاکچین اتریوم و مبتنی بر استاندارد ERC20 ایجاد شدند و پس از گذشت یک سال به بلاکچین ترون منتقل شدند. پس از‌ آن به‌طور رسمی به‌عنوان توکن بومی شبکه شناخته می‌شوند. در رویداد ICO یا عرضه اولیه ارز TRX، حدود ۷۰ میلیون دلار سرمایه جمع‌آوری شد.

خرید ترون

خرید ترون در بیتستان بسیار ساده و آسان انجام می‌شود. شما می‌توانید با مراجعه به بخش خرید و فروش حساب کاربری خود در وب‌سایت ما با پرداختی حداقل ۲ میلیون تومان، در مدت زمانی کوتاه حساب TRX خود را شارژ کنید. برای انجام معامله‌ای دقیق‌تر و کسب سود بیشتر نیز می‌توانید به وبلاگ ما مراجعه کرده و مقالات تحلیل ترون و سایر ارزهای دیجیتال را مطالعه کنید. فراموش نکنید که بخش پشتیبانی بیتستان به‌طور شبانه‌روزی آماده پاسخ‌گویی به پرسش‌ها و مشکلات شما در مسیر معاملات رمزارزها خواهد بود.

فروش ترون

برای فروش دارایی ارز ترون خود در سامانه بیتستان می‌توانید به حساب کاربری خود و بخش خرید و فروش مراجعه کرده و سفارش فروش خود را برای تبدیل ترون به تومان فعال کنید. همچنین می‌توانید این رمزارز را با ارزهای دیجیتال دیگری که در سامانه ما پشتیبانی می‌شوند، مبادله کنید. با مطالعه مقالات خبری، تحلیلی و آموزشی وبلاگ بیتستان می‌توانید استراتژی دقیق برای معاملات خود طراحی کرده و در بهترین موقعیت دارایی‌های دیجیتال خود را مبادله کنید. بخش گفت‌وگوی آنلاین وب‌سایت ما راه ارتباط شما با پشتیبانان بیتستان است. همکاران ما در این بخش به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخ‌گویی به پرسش‌های شما هستند.

اخبار و تحلیل‌های ترون

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

اخبار و تحلیل‌های ترون