بنیاد ترون به زودی منحل خواهد شد

انحلال بنیاد ترون
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۸ آذر ۱۴۰۰

بنیاد ترون (Tron Foundation)، سازمانی که پشت ارز دیجیتال ترون است، امروز اعلام کرد که تابستان آینده منحل می‌شود. همزمان با این خبر جاستین سان، بنیانگذار ترون، نیز اعلام کرد که از سمت مدیرعاملی کناره‌گیری خواهد کرد و به عنوان سفیر کشور گرانادا در سازمان تجارت جهانی به فعالیت خود ادامه خواهد داد. برای بررسی بیشتر خبر انحلال بنیاد ترون با بیتستان همراه باشید.

انحلال بنیاد ترون

بنیاد ترون امروز اعلام کرد که تابستان آینده منحل می‌شود و اکوسیستم بلاک‌چین را به طور کامل در اختیار کاربران قرار خواهد داد. همزمان با این خبر جاستین سان، بنیانگذار ترون، نیز اعلام کرد فعالیت خود را به عنوان سفیر کشور گرانادا در سازمان تجارت جهانی ادامه خواهد داد.

توییت بنیاد ترون

بنیاد ترون در یک بیانیه‌ای درباره‌ی جاستین سان اشاره کرد که تخصص سان در زمینه صنعت بلاک‌چین، هوای تازه مورد نیاز را وارد اقتصاد منطقه خواهد کرد. چراکه گرانادا، کشورهای آمریکای لاتین و کارائیب بیش‌ترین آسیب را از تعطیلی صنعت گردشگری در زمان اپیدمی کووید-۱۹ دیده‌اند.

سان در یک نامه سرگشاده به کاربران ترون اعلام کرد که پروتکل بلاک‌چین ترون، به طور کامل غیرمتمرکز بوده و به‌عنوان یک سازمان غیرمتمرکز خودگردان (DAO) نیز به‌اندازه کافی پایدار است.

او اضافه کرد: برای منافع بیشتر یک جامعه، هیچ‌چیز بهتر از این نیست که بنیانگذار آن از تمام قدرت خود بر کاربران، داده‌ها و دارایی‌هایش کناره‌گیری کند.

به همین دلیل BitTorrent، µTorrent و justinsuntron  سه تیم اصلی تشکیل‌دهنده ترون، از لیست بازیگران این بلا‌ک‌چین خارج شده و شبکه را در اختیار 27 نماینده قرار دادند.

جاستین سان در مورد انتصاب جدید خود در سازمان تجارت جهانی اعلام کرد که این اتفاق به او اجازه می‌دهد تا برای منافع کشورهای درحال توسعه بجنگد و در جهت ترویج و توسعه صنعت بلاک‌چین و اقتصاد دیجیتالی تلاش کند.

منبع: cryptoslate

ترون
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.