آموزش رایگان ارز دیجیتال با بیتستان

تکنولوژی بلاکچین و دنیای رمزارزها، با تمام پیچیدگی‌هایش، مسیر یادگیری مشخص و واضحی دارد؛ در این صفحه تلاش کردیم با ارائه مقالات جامعی در مورد مفاهیم اولیه دنیای بلاک‌چین، همه چیز در مورد استخراج بیت کوین، آموزش کیف پول‌های رمزارزی محبوب، امنیت بلاک چین، قوانین ارز دیجیتال در ایران و جهان و هم‌چنین نحوه خرید و فروش رمزارز از صرافی ایرانی بیتستان را، خدمت کاربران گرامی بیتستان، ارائه کنیم.

با مطالعه مطالب آموزشی این صفحه، تمام اطلاعات لازم برای ورود به ارزهای دیجیتال و شروع معامله را به دست خواهید آورد.

مفاهیم اولیه

برای شروع یادگیری ارز دیجیتال و سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، اطلاع از برخی مفاهیم پایه دنیای بلاکچین و رمز ارزها، به شما کمک می‌کند تا با آمادگی بیشتری به این دنیا ورود پیدا کنید.
اینکه فناوری بلاکچین چیست، بیتکوین چیست، بیتکوین چطور کار می‌کند و انواع شبکه های بلاکچینی، معرفی آلتکوین ها و امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) چیست، از زیربخش‌های این مفاهیم پایه قرار می‌گیرند.

کیف‌پول‌ها

نصب کیف پول ارز دیجیتال و آموزش استفاده از کیف پول رمزارز، یکی از ملزومات ورود به دنیای رمزارزهاست. بیتستان، با ارائه آموزش‌های تخصصی و تصویری در مورد نحوه بکارگیری و استفاده از کیف پول‌های رمزارزی، تلاش کرده است ورود کاربران به این دنیای پر رمز و راز را سهولت بخشد. همچنین، در این بخش راهنمایی برای انتخاب کیف پول ارز دیجیتال برای شما آماده شده است که با مطالعه آن می‌توانید به راحتی هرچه تمام‌تر، بسته به نیازتان کیف پول موردنظرتان را انتخاب کنید.

ماینینگ (استخراج)

در این قسمت از آموزش‌های پایه‌ای، به تشریح نحوه استخراج بیتکوین، انواع روش‌ها و ابزارهای استخراج بیتکوین و همچنین مواردی همچون هاوینگ بیتکوین و سختی شبکه بیتکوین میپردازیم.
شناخت این موارد، با اینکه تاثیری در دانش تبادل رمز ارزها ندارند، اما چشم‌انداز خوبی از نحوه انجام و تائید تراکنش‌های رمزارزی در دنیای بلاک چین به شما ارائه می‌کند.

خرید و فروش

خرید و فروش ارز دیجیتال، از طریق سامانه مبادلاتی بیتستان مراحل بسیار ساده‌ای دارد؛ برای انجام معاملات رمزارزی با سامانه بیتستان کافیست بعد از ثبت‌نام، فرآیندهای مربوط به احراز هویت را به انجام برسانید و خرید و فروش خودتان را آغاز کنید. آموزش تصویری و ویدیویی خرید و فروش در بیتستان، از طریق لینک‌های زیر قابل دسترسی است.

قوانین

با این‌که بیش از ده سال از پیدایش ارزهای دیجیتال می‌گذرد اما وضعیت حقوقی بیت کوین و سایر رمزارزها همچنان نامشخص است. در حالی‌که برخی کشورها در حال پذیرش و ایجاد نوآوری‌هایی در حوزه کریپتوکارنسی‌ها هستند، برخی کشورهای دیگر همچنان با ارزهای دیجیتال برخورد بدبینانه دارند. در این قسمت به بررسی قوانین این حوزه در جهان و همچنین ایران پرداخته ایم.

امنیت دیجیتال

امنیت دارایی دیجیتال در دنیای رمزارزها به عهده کاربران این شبکه‌هاست. در واقع در دنیای رمزارزها، تنها خودتان مسئول نگهداری از دارایی‌هایتان هستید و از این بابت، اطلاع از شیوه‌های امنیتی دنیای بلاک‌چین و رمزارزها، اهمیت بسیار ویژه‌ای دارد.

تریدینگ و سرمایه‌گذاری

ترید ارزهای دیجیتال و خرید و فروش آن‌ها، با توجه به تحلیل‌های مختلفی قابل انجام هستند. معمولا معامله‌گران به این منظور به دو دسته تحلیل اصلی رجوع می‌کنند؛ تحلیل تکنیکال و تحلیل فامندامنتال. در این قسمت، به تشریح این دو دسته تحلیل پرداخته‌ایم.

فرهنگ اصطلاحات

دنیای ارزهای دیجیتال، دنیایی جدید و پر از اصطلاحات فنی و پیچیده است. با این حال، وقتی پای سرمایه‌گذاری و انجام مبادلات مالی به میان می‌آید، بسیار مهم است که نسبت به موارد مختلفی که در این دنیا وجود دارد، اطلاعات کافی به دست آوریم. فرهنگ اصطلاحات ارزهای دیجیتال و تکنولوژی بلاک‌چین، محلی است که امکان آشنایی شما با تمام موضوعات مهمِ این حوزه را مهیا می‌کند.