BTC
‌Bitcoin - بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

بیت‌کوین چیست؟

بیت کوین (Bitcoin)، یک دارایی دیجیتالی مبتنی بر کدهای صفر و یک است؛ این دارایی ماهیت فیزیکی ندارد و قابل لمس نیست. ارز دیجیتال بیت کوین در سال ۲۰۰۹ توسط یک شخص ناشناس به‌نام ساتوشی ناکاموتو (Satoshi Nakamoto) که برخی معتقدند یک گروه پشت این نام است، به دنیا معرفی شد و دنیای دیجیتال و اقتصاد جهانی را دگرگون کرد. بیتکوین بر بستر فناوری بلاکچین ایجاد شده است. این فناوری یک شبکه کاملا آزاد، شفاف و غیر‌متمرکز است؛ هیچ شخص یا نهادی آن را کنترل نمی‌کند. تراکنش‌ها در شبکه‌های بلاکچین ناشناس و غیرقابل رهگیری است. در این شبکه‌ها ارتباطات همتا به همتا (Peer to Peer یا P2P) است (ارتباط کاربر با کاربر به‌طور مستقیم و بدون نیاز به واسطه‌ها). بیتکوین یک ارز دیجیتال رمزنگاری شده است و امنیت معاملات آن توسط این فناوری کنترل و تامین می‌شود. بیتکوین را نمی‌توان جعل کرد و در تراکنش‌های این ارز دیجیتال که به واسطه استفاده از فناوری رمزنگاری رمزارز نام گرفته است؛ امکان تقلب وجود ندارد. ارز دیجیتال بیت کوین در بازارهای معاملاتی کریپتوکارنسی محبوب‌ترین و ارزشمندترین ارز است و با نماد BTC شناخته می‌شود. سکه‌های بیتکوین از طریق فرایند استخراج یا گواه اثبات کار (Proof of Work یا PoW)، تولید می‌شوند. تعداد سکه‌های بیتکوین به ۲۱ میلیون واحد محدود شده است و بیشتر از این تعداد قابلیت تولید ندارد.

آخرین تحلیل بیت کوین

خرید بیت کوین

برای خریداری بیت کوین می‌توانید از طریق سامانه خرید و فروش رمزارز بیتستان اقدام کنید. شما می‌توانید با مراجعه به حساب کاربری خود در این سامانه و حداقل پرداختی ۲ میلیون تومان اقدام به خرید بیتکوین از بیتستان کنید.‌ همچنین در وبلاگ ما می‌توانید به مقالات تحلیل بیت کوین برای انجام معاملات دقیق‌تر و انتخاب زمان مناسب برای خرید این رمزارز دسترسی داشته باشید. فراموش نکنید که پشتیبانان بیتستان به‌طور شبانه‌روزی آماده پاسخ‌گویی به تمامی پرسش‌های شما در حوزه ارزهای دیجیتال هستند.

فروش بیت کوین

امکان تبدیل بیت کوین به تومان و سایر رمزارزها نیز در سامانه بیتستان فراهم است. شما می‌توانید به‌سادگی و در مدت زمانی کوتاه دارایی بیتکوین خود را در سامانه ما به فروش برسانید یا با آلت کوین‌های دیگر مبادله کنید. برای تعیین بهترین موقعیت و شرایط بازار و همچنین بهترین قیمت بیت کوین برای انجام معامله خود، می‌توانید مقالات تحلیلی ارز دیجیتال وبلاگ بیتستان را دنبال کنید. همکاران ما در بخش پشتیبانی نیز در تمامی ساعات شبانه‌روز آماده پاسخ‌گویی به پرسش‌های شما در رابطه با معاملات بیتکوین و سایر ارزهای دیجیتال هستند.

اخبار و تحلیل‌های بیت‌کوین

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

اخبار و تحلیل‌های بیت کوین