یک نهنگ بیش از 26000 بیت‌کوین خرید: قیمت به زودی افزایش خواهد یافت؟

خرید 26200 بیت کوین توسط یک نهنگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۶ اسفند ۱۴۰۲

بیتستان: بر اساس گزارشات منتشر شده توسط Whale alert، یکی از نهنگ‌های بازار ارزهای دیجیتال حدود 26200 بیت‌کوین خریداری کرده. این مقدار از بیت‌کوین خریداری شده توسط نهنگ ناشناس، نزدیک به 1.3 میلیارد دلار ارزش دارد. جالب است بدانید که به دنبال خرید 26200 بیت کوین توسط یک نهنگ، قیمت این ارز دیجیتال 0.9 درصد افزایش یافت.

خرید 26200 بیت کوین توسط یک نهنگ

بر اساس گزارشات موجود، یکی از نهنگ‌های بازار 26200 بیت‌کوین را به ارزش 1.3 میلیارد دلار خریداری کرده است. زمان ثبت این خرید، قیمت هر واحد بیت‌کوین 51 هزار دلار بود. پس از این خرید، قیمت بیت‌کوین 0.9 درصد رشد کرد و به سطح 51.127 دلار رسید.

به گفته فعالان بازار، به احتمال زیاد صاحب این کیف پول یکی از نهادهای دولتی، جف بزوس و یا مارک زاکربرگ است.

جالب است بدانید این خرید درست زمانی انجام شده که دیگر نهنگ‌های بازار نیز اقدام به انباشت این رمزارز کرده بودند. با توجه به تجزیه و تحلیل انجام شده، در 30 روز گذشته تعداد زیادی از نهنگ‌ها از این رمزارز خریداری کرده‌اند.

این خرید نشان دهنده افزایش علاقه و همچنین اعتماد سرمایه‌گذاران به بازار ارزهای دیجیتال است. با ورود سرمایه‌گذاران خرد و نهادی بیشتر به بازار، پویایی عرضه و تقاضا احتمالاً متحول می‌شود که منجر به افزایش ثبات قیمت و کاهش نوسانات در طول زمان خواهد شد.

به گفته تحلیلگران بازار بهتر است سرمایه‌گذاران محتاطانه عمل کنند؛ چرا که احتمال یک اصلاح در سطح 52 هزار دلار وجود دارد.

منبع: cryptopolitan

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.