مشاور سابق ریپل، معاون نظارت فدرال رزرو خواهد شد

انتصاب مشاور سابق ریپل به عنوان معاون نظارت فدرال رزرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۸ فروردین ۱۴۰۱

جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده‌ی آمریکا خبر از انتصاب مشاور سابق ریپل به عنوان معاون نظارت فدرال رزرو داد و اعلام کرد مایکل بار مناسب‌ترین گزینه برای این کار است. این پست از اکتبر سال گذشته خالی بوده است. برای خواندن جزئیات خبر با بیتستان همراه باشید.

انتصاب مشاور سابق ریپل به عنوان معاون نظارت فدرال رزرو

جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده قصد دارد مایکل بار (Michael Barr) را که از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷  مشاور ریپل بوده، به عنوان معاون نظارت بر فدرال رزرو معرفی کند.

کاخ سفید دیروز طی بیانیه‌ای رسمی این خبر را اعلام کرد. این موقعیت از زمان پایان دوره فرمانداری راندال کوارلز (Randal Quarles) در اکتبر ۲۰۲۱ خالی بوده است.

مایکل بار علاوه بر فعالیت خود در ریپل، به عنوان دستیار وزیر خزانه‌داری در سازمان امور مؤسسات مالی، در دولت ریاست اوباما نیز خدمت کرده و در آن دوره به تدوین قانون داد-فرانک کمک کرده است.

بار همچنین در دانشگاه میشیگان به تدریس دروس مقررات مالی پرداخته و علاوه بر این، وی در شورای اقتصاد ملی کاخ سفید نیز خدمت کرده است.

به گفته کاخ سفید، دولت بایدن تاکنون بیش از ۸ میلیون شغل ایجاد کرده است.

کاخ سفید برای توضیح اینکه چرا پر کردن سمت نایب رئیس فدرال رزرو برای نظارت بر این ارگان حیاتی است، گفت که فدرال رزرو نقش بزرگی در مبارزه با تورم ایفا می‌کند و نظارت بر این ارگان برای اقتصاد کشور حیاتی است.

با این حال، هیئت مدیره فدرال رزرو در حال حاضر کامل نیست. کاخ سفید اضافه کرد که بار، برای این سمت بسیار مناسب است زیرا تخصص و تجربه لازم را دارد.

نقش دو حزبی معاونت نظارت بر فدرال رزرو

بایدن در ادامه از بار تمجید کرد و گفت:

بار از طرف طیف سیاسی گسترده‌ای حمایت می‌شود و سنا این قضیه را بر اساس بررسی دو حزب تایید کرده است.

وی می‌داند که این شغل یک شغل کم اهمیت نیست، بلکه نقشی حیاتی در تنظیم نهادهای مالی کشور ایفا می‌کند، تا اطمینان حاصل شود که با تمام شهروندان آمریکایی منصفانه رفتار می‌شود.

همانطور که شرود می‌گوید، معاونت نظارت بر فدرال رزرو یک نقش دو حزبی است.

با این حال، شایان ذکر است که اولین انتخاب بایدن برای این سمت، سارا بلوم راسکین (Sarah Bloom Raskin)، رئیس سابق هیئت مدیره فدرال رزرو، بود که نام خود را ماه گذشته از لیست خارج کرد.

منبع: cryptoslate

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.