DOGE
Dogecoin - دوج‌ کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

ارز دیجیتال دوج کوین چیست؟

ارز دیجیتال دوج کوین (DogeCoin) قرار بود فقط یک شوخی ساده باشد. همه چیز از انتشار یک توییت با هدف شوخی و سرگرمی با بیت کوین شروع شد. بیلی مارکوس (Billy markus)، برنامه نویس در توییتر خود نوشت که قصد دارد یک پروژه ارز دیجیتال برای به چالش کشیدن بیت کوین راه اندازی کند. این توییت را یکی از تحلیل‌گران داده کمپانی بزرگ ادوبی (Adobe) به نام جکسون پالمر (Jackson Palmer) دید. پالمر از این ایده که هدفی جز شوخی و طنز نداشت، ساده عبور نکرد و با مارکوس تماس گرفت و در رابطه با ایده‌ای که منتشر کرده بود با او صحبت کرد. حاصل این مکالمه پیدایش یک پروژه ارز دیجیتال جدید با نام دوج کوین بود. شبکه دوج کوین در سال ۲۰۱۳ توسط بیلی مارکوس کدنویسی و راه اندازی شد. ارز دیجیتال DOGE از طریق فرایند استخراج یا همان اثبات کار (Proof of Work)، تولید می‌شود. دوج کوین یک رمزارز از تورمی است که برای تولید سکه‌های آن حد خاصی در نظر گرفته نشده است و امکان تولید نامحدود آن‌ها بدون رکود تولید وجود دارد.

خرید دوج‌ کوین

خرید دوج کوین از سامانه بیتستان آسان و سریع انجام می‌شود. شما می‌توانید با مراجعه به بخش خرید و فروش حساب کاربری خود در وب‌ سایت بیتستان با حداقل پرداختی ۲ میلیون تومان اقدام به خرید ارز دوج کنید. برای بررسی تحلیل دوج کوین و سایر ارزهای دیجیتال می‌توانید مقالات تحلیلی وبلاگ بیتستان را دنبال کنید. توجه داشته باشید که در تمامی ساعات شبانه‌روز می‌توانید از طریق بخش گفت‌وگوی آنلاین وب‌سایت ما با تیم پشتیبانی بیتستان در ارتباط باشید.

فروش دوج‌ کوین

اگر قصد فروش موجودی ارز دوج خود را دارید، می‌توانید در مدت زمانی کوتاه و به‌سادگی در پنل معاملاتی بیتستان این معامله را انجام دهید. همچنین می‌توانید دوج کوین‌های خود را با بیش از ۶۰ رمزارز دیگر که در بیتستان پشتیبانی می‌شوند، مبادله کنید. مقالات تحلیل ارز دیجیتال وبلاگ بیتستان می‌تواند شما را در انتخاب بهترین قیمت و موقعیت برای مبادله ارز DOGE راهنمایی کند. پشتیبانان بیتستان در ۲۴ ساعت شبانه‌روز پاسخ‌گوی تمامی پرسش‌ها و مشکلات احتمالی پیش آمده برای شما حین انجام معاملات، هستند.

اخبار و تحلیل‌های دوج کوین

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

اخبار و تحلیل‌های دوج‌ کوین
نسخه جدید Dogecoin Core منتشر شد پنجشنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۱