حضور دوج‌کوین در بین 5 رمزارز برتر خریداری شده توسط نهنگ‌ها: روند این میم‌کوین چگونه خواهد بود؟

دوج کوین، در جمع بیشترین رمزارزهای خریداری شده توسط نهنگ ها
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۸ آبان ۱۴۰۱

دوج‌کوین (DOGE) روند صعودی خود را برای پنجمین روز متوالی حفظ کرد. داده‌های منتشر شده نشان می‌دهند که دوج کوین، در جمع بیشترین رمزارزهای خریداری شده توسط نهنگ ها قرار گرفته است. اگر این روند ادامه یابد، ارزش این میم‌کوین بزرگ باز هم افزایش خواهد یافت. برای خواندن جزئیات بیشتر با بیتستان همراه باشید.

دوج‌کوین در ۵ روز گذشته توانسته روند صعودی خود را حفظ کند. داده‌های موجود همچنین نشان می‌دهند که در همین بازه 5 روزه، ارزش این میم کوین بزرگ و محبوب تا ۹۱ درصد نیز افزایش یافته بود.

روند دوج‌کوین در چند روز اخیر به طوری بود که ارزش آن در ساعت گذشته ۸ درصد و در ۲۴ ساعت اخیر ۳۵ درصد افزایش داشت. دوج‌کوین آخرین بار در آوریل ۲۰۲۱ چنین عملکرد خوبی را از خود نشان داد، به طوری که در آن زمان در طول یک هفته، ۳۳۴٪ افزایش قیمت پیدا کرده بود.

طی هفته گذشته به خصوص در ساعات اخیر، فشار خرید این ارز دیجیتال شدیدا افزایش یافته. بر اساس گزارش WhaleStats، دوج‌کوین تحت فشار خرید نهنگ‌ها قرار گرفته و در بین پنج دارایی برتر خریداری‌شده توسط ۱۰۰۰ نهنگ بزرگ قرار گرفته است.

دوج کوین، در جمع بیشترین رمزارزهای خریداری شده توسط نهنگ ها

فقط فشار خرید توسط نهنگ‌ها افزایش نیافته، بلکه تراکنش‌های بزرگ این رمزارز نیز بیشتر شده است. پس از این که خبر خرید توییتر توسط ایلان ماسک تایید شد، ارزش دوج‌کوین و فشار خرید آن توسط نهنگ‌ها، شدیدا افزایش یافت. ایلان ماسک همیشه دوج‌کوین را تبلیغ کرده و اخبار حول این سرمایه‌دار بزرگ، همیشه روی ارزش دوج‌کوین نیز تاثیر داشته است.

دوج‌کوین در رتبه هشتم ارزهای دیجیتال بزرگ

در زمان نگارش این خبر، Dogecoin با قیمت ۰/۱۱۵۴ دلار در بازار ارزهای دیجیتال معامله می‌شود و به بالاترین سطح پنج ماهه خود رسیده است.

با ادامه روند صعودی و افزایش ارزش دوج‌کوین طی هفته گذشته، این رمزارز توانست جایگاه هشتم از نظر ارزش بازار را بین تمام ارزهای دیجیتال به خود اختصاص دهد. پس از ادغام دوج‌کوین و توییتر، این رمزارز توانست طی ۴۸ ساعت گذشته از رقیبان خود Cardano و Solana پیشی گرفته و به رتبه هشتم ارزهای دیجیتال از نظر ارزش بازار دست یابد.

منبع: u.today

دوج کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.