فعلا آلت‌ کوین نخرید!

آلت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۸ دی ۱۳۹۹

بیت کوین در هفته‌های گذشته در یک روند صعودی بسیار قوی قرار داشته و به نظر می‌رسد که این روند فعلا ادامه‌دار باشد. اکنون می‌توان گفت که بازار کریپتوکارنسی‌ها در میان مدت تا حد زیادی به حرکت بیت کوین و اینکه آیا به مسیر صعودی خود ادامه می‌دهد یا خیر، بستگی دارد.

نکته‌ی مهم این است که بیت کوین مستقل از سایر رمزارزها در این مسیر صعودی قرار گرفته و این موضوع باعث کاهش قابل توجهی در معاملات آلت کوین‌های بزرگ مانند اتریوم، نسبت به بیت کوین شده است. آلت کوین‌ها در این رالی دیوانه‌وار نتوانسته‌اند خودشان را به پای بیت کوین برسانند و روند ضعیف برترین آلت کوین بازار، اتر یکی از عوامل اصلی این اتفاق است. 

یک تریدر در این‌باره اظهار داشته در حالی‌که بیت کوین همچنان به مسیر صعودی خود ادامه می‌دهد، در مقابل روند آلت کوین‌ها در کوتاه‌مدت می‌تواند همچنان ضعیف باشد. وی معتقد است که قبل از اتخاذ یک پوزیشن و ورود به بازار آلت کوین ها، بهتر است که فعلا صبر کنیم تا روند بیت کوین آرام‌تر و قیمت آن با ثبات‌تر شود.

در زمان نوشتن این خبر بیت کوین در سطح قیمتی…. قرار دارد. قیمت بیت کوین دیروز از سطح ۲۴,۰۰۰ دلار به سطح کنونی رسیده است و این موضوع نشان می‌دهد که این رمزارز فعلا در مرحله‌ی کشف قیمت قرار دارد. با این‌حال رالی اخیر بیتکوین آن‌قدر قوی نبوده که بتواند آلت کوین‌ها را نیز به دنبال خود بکشاند.

تریدری که پیش از این اشاره کردیم، در یک پست توییتری اظهار داشت که اگر سرمایه‌گذاران اکنون وارد بازار آلت کوین ها شوند، با ریسک بزرگی رو‌به‌رو خواهند شد. وی خاطرنشان کرد تا زمانی که روند قیمتی بیتکوین آرام نشده و این رمزارز وارد فاز تثبیت قیمت نشود، آلت کوین‌ها عملکرد قابل توجهی نخواهند داشت.

آلت کوین

در انتها باید خاطرنشان کنیم که مشخص نیست روند صعودی بیت کوین تا چه زمانی ادامه خواهد داشت و به آلت کوین ها اجازه دهد تا در روند صعودی خود قرار بگیرند، اما چیزی که واضح است این است که روند کنونی بیتکوین، آلت کوین‌ها را در موقعیت خطرناکی قرار داده است.

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.