ADA
Cardano - کاردانو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

کاردانو چیست؟

پروژه ارز دیجیتال کاردانو (Cardano) را می‌توان یک رقیب جدی برای شبکه اتریوم دانست. این شبکه از بلاکچین‌های نسل سوم است که از قراردادهای هوشمند و برنامه‌های غیرمتمرکز (DApps)، پشتیبانی می‌کند. چارلز هاکینسون (Charles Hoskinson) در سال ۲۰۱۵ شروع به کار روی این پروژه کرد و هدف او حل مشکلات مقیاس‌پذیری بلاکچین‌های نسل قبل در این سیستم بود. پروژه هاکینسون در سال ۲۰۱۷ به‌طور رسمی راه‌اندازی شد و یک ارز دیجیتال اختصاصی نیز برای این پروژه ایجاد شد. ارز دیجیتال ADA رمزارز بومی شبکه کاردانو است که نام آن از یک ریاضی‌دان مشهور قرن نوزده یعنی آدا لاولاس الهام گرفته‌ شد

خرید کاردانو

برای خرید ارز دیجیتال کاردانو ADA می‌توانید از طریق حساب کاربری خود در سامانه مبادلاتی رمزارز بیتستان اقدام کنید. خرید ارزهای دیجیتال در سامانه ما به‌دلیل ساده و روان بودن رابط کاربری بسیار سریع و آسان انجام می‌شود. همچنین مقالات تحلیلی ارز دیجیتال که در وبلاگ بیتستان به‌طور هفتگی تهیه و منتشر می‌شوند، راهنمای مناسبی برای تعیین بهترین زمان مناسب جهت خریداری ADA برای شما خواهند بود. به‌خاطر داشته باشید که همکاران ما در بخش پشتیبانی به‌طور شبانه‌روزی پاسخ‌گوی تمامی پرسش‌ها و مشکلات کاربران در حوزه معاملات کریپتوکارنسی هستند.

فروش کاردانو

امکان فروش ارز دیجیتال ADA کاردانو نیز در سامانه بیتستان فراهم است. کاربران ما می‌توانند در کم‌ترین زمان این دارایی دیجیتال خود را از طریق بخش خرید و فروش حساب کاربری‌شان به ریال یا سایر رمزارزهایی که در فهرست معاملاتی بیتستان پشتیبانی می‌شوند، تبدیل کنند. برای انجام مبادله در ایده‌آل‌ترین شرایط بازار می‌توانید از مقالات تحلیلی ارز دیجیتال که در وبلاگ ما به‌طور هفتگی منتشر می‌شود، استفاده کنید. همچنین در مسیر انجام مبادلات کریپتوکارنسی در بستر بیتستان یک تیم پشتیبانی ۲۴ ساعته و آنلاین همراه و پاسخ‌گوی شما خواهد بود.

اخبار و تحلیل‌های کاردانو

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

اخبار و تحلیل‌های کاردانو