احتمال رشد ADA و LDO پس از ادغام اتریوم: آیا قیمت این دو توکن پس از ادغام افزایش می‌یابد؟

احتمال رشد ADA و LDO پس از ادغام اتریوم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۷ شهریور ۱۴۰۱

بیتستان: باتوجه پیش‌بینی‌های انجام شده توسط یکی از تحلیلگران محبوب بازار، احتمال دارد توکن‌های ADA و LDO پس از ادغام اتریوم رشد قیمت داشته باشند. احتمال رشد ADA و LDO پس از ادغام اتریوم در یک لایو توسط یکی از تحلیلگران بازار مطرح شد. برای اطلاع از جزئیات خبر در ادامه با ما باشید.

احتمال رشد ADA و LDO پس از ادغام اتریوم

باتوجه به پیش‌بینی تحلیلگر محبوب بازار ارزهای دیجیتال، احتمال دارد قیمت توکن ADA و توکن بومی پلتفرم لیدو (LDO) پس از ادغام اتریوم به طور چشمگیری رشد کند.

همانطور که Daiky hodl گزارش داده، این تحلیلگر با برگزاری لایوی در یوتیوب بیان کرد که قیمت کاردانو قبل از ادغام اتریوم حدود ۲۰ درصد افزایش یافته و به مرز ۰/۶۰ دلاری خواهد رسید.

طبق گفته او این افزایش قیمت، رشدی کوتاه مدت است که برای بازگشت به روند صعودی باید صورت بگیرد. با توجه به گزارشات ارائه شده، ارزش بازار کاردانو اکنون به ۱۷ میلیارد دلار رسیده است. سرمایه‌گذاران این پلتفرم انتظار دارند که ADA در ماه سپتامبر (پس از ادغام) حدود ۳۵ درصد افزایش قیمت داشته باشد.

این تحلیلگر توکن بومی پلتفرم لیدو را نیز مورد بررسی قرار داد و بیان کرد امکان دارد پس از ادغام اتریوم این توکن رشد ۵۰ درصدی را ثبت کند.

لیدو امروز پس از افت ۱۷ درصدی در ۲۴ ساعت، به قیمت ۱/۸ دلار معامله شده است.

منبع: cryptoglobe

کاردانو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.