صعود کاردانو به بالاترین سطح ۱۸ ماهه خود: آیا این رشد ادامه خواهد داشت؟

صعود کاردانو به بالاترین سطح ۱۸ ماهه خود
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۹ آذر ۱۴۰۲

بیتستان: بر اساس گزارشات ارائه شده، قیمت کاردانو با رشد چشمگیری که در یک ماه گذشته داشته، توانسته به بالاترین سطح 18 ماه اخیر دست یابد. با صعود کاردانو به بالاترین سطح ۱۸ ماهه خود تحلیلگران بازار پیش‌بینی رشد این توکن تا قیمت 0/75 دلار را مطرح نمودند.

صعود کاردانو به بالاترین سطح ۱۸ ماهه خود

فعالیت در بازار آلت‌کوین‌ها در این هفته افزایش یافته؛ به طوری که  کاردانو توانسته تمامی توجهات را به خود جلب کند. این توکن با رشد خوبی که داشت، به محدوده‌ی 0/59 دلار دست یابد. در نظر داشته باشید که رشد هفتگی ADA به 50 درصد رسیده است.

با توجه به داده‌های ارائه شده توسط Santiment، توکن ADA توانسته به اوج قیمت 0/633 دلار برسد که بالاترین سطح از ژوئن 2022 تا به امروز است.

صعود کاردانو به بالاترین سطح ۱۸ ماهه خود

به گفته فعالان بازار، این رشد ناشی از افزایش علاقه کاربران به خرید و سرمایه‌گذاری روی توکن آدا است. با این افزایش قیمت و روند صعودی که کاردانو آغاز کرده، موفق شده در جایگاه هشتم از لیست توکن‌های برتر از نظر ارزش بازار قرار بگیرد

کاردانو در هفته گذشته افزایش چشمگیر 59/14 درصدی را به ثبت رسانده که بیشترین میزان سود هفتگی این توکن از آگوست 2021 است. حرکت صعودی ارز دیجیتال ADA که از اواسط اکتبر آغاز شده بود، همچنان ادامه دارد.

در هفته‌ی گذشته، یکی از تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال به شباهت چشمگیر حرکت قیمت فعلی ADA و الگوی آن از سال 2018 تا 2020 اشاره کرد که مشخصه آن تثبیت قبل از یک صعود است.

به گفته ین تحلیلگر تا اواخر دسامبر، قیمت ADA به 0/75 دلار خواهد رسید. طبق گزارشات منتشر شده توسط Challengly، به احتمال زیاد کاردانو در سال‌های آینده پیشرفت‌های زیادی را از خود نشان خواهد داد. طبق پیش‌بینی‌ها، این ارز دیجیتال تا سال 2025 به قیمت 1/16 دلار دست می‌یابد. روند مثبت توکن نیز در سال‌های 2026 و 2027 ادامه خواهد داشت.

سال‌های 2028 و 2029 با میانگین قیمت‌های 2/80 دلار و 4/19 دلار به عنوان سال‌های شکست پیش‌بینی می‌شوند. با نگاهی به سال 2030، Changelly میانگین قیمت 6/33 دلار را برای این توکن پیش‌بینی می‌کند که نشان دهنده اعتماد قوی به پتانسیل طولانی مدت Cardano است.

منبع: coingape

کاردانو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.