بیش از ۲۰ هزار بیت‌کوین توسط نهنگ‌ها جابجا شد!

جابجایی بیش از ۲۰ هزار بیت کوین توسط نهنگ ها
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۴ آبان ۱۴۰۲

بیتستان: با توجه به داده‌های منتشر شده توسط whale alert، تقریبا 16 ساعت پیش بیش از 20 هزار بیت‌کوین توسط نهنگ‌ها جابجا شده. به گفته‌ی تحلیلگران، جابجایی بیش از ۲۰ هزار بیت کوین توسط نهنگ ها نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران در حال فروش دارایی‌های خود هستند.

جابجایی بیش از ۲۰ هزار بیت کوین توسط نهنگ ها

طبق داده‌های منتشر شده توسط whale alert، تقریبا 16 ساعت پیش یک کیف پول ناشناس مقدار زیادی بیت‌کوین را به بزرگترین پلتفرم معاملات رمزارز یعنی صرافی بایننس واریز کرده. در این انتقال 10 هزار BTC به ارزش تقریبی 345,041,344 دلار به صرافی بایننس منتقل شده است.

جابجایی بیش از ۲۰ هزار بیت کوین توسط نهنگ ها

این انتقال پس از آن انجام شد که در روز جمعه، شاخص ترس و طمع بیت‌کوین به منطقه Greed رسید! هنگامی که احساسات در بازار بیت‌کوین به این سطح می‌رسد، نشان می‌دهد که ممکن است فشار فروش افزایش یابد و روند پیش روی توکن نزولی باشد.

جالب است بدانید که قبل از این انتقال عظیم، مقدار زیادی بیت‌کوین نیز در روز جمعه توسط یک نهنگ دیگر نیز به صرافی کوین‌بیس منتقل شده. به گزارش Whale alert، در این انتقال 7 هزار بیت‌کوین جابجا شده. بعد از این انتقال نیز چندین انتقال دیگر صوت گرفته و در مجموع، 10755 بیت‌کوین وارد این صرافی شده است.

جابجایی بیش از ۲۰ هزار بیت کوین توسط نهنگ ها

با وجود این نقل و انتقالات، بیت‌کوین کاهش چندانی نداشته و در حال حاضر با قیمت 35,133 دلار در بازار معامله می‌شود.

منبع: U.today

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.