رشد ۲۲ درصدی ارزش بازار استیبل‌کوین BUSD: روند رو به رشد این رمرارز ادامه خواهد داشت؟

رشد ۲۲ درصدی ارزش بازار استیبل کوین BUSD
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱ آبان ۱۴۰۱

ارزش بازار استیبل‌کوین BUSD که با همکاری بایننس و Paxos عرضه شده بود، در عرض ۲ ماه، بیش از ۲۲ درصد افزایش یافته است. رشد ۲۲ درصدی ارزش بازار استیبل کوین BUSD، می‌تواند به این دارایی دیجیتال کمک کند تا جایگاه پایدارتری در آینده داشته باشد. برای خواندن جزئیات بیشتر با بیتستان همراه باشید.

در اواسط ماه آگوست، ارزش بازار استیبل‌کوین BUSD تقریباً ۱۷/۷ میلیارد دلار بود. از آن زمان تاکنون (در ۲ ماه و ۲۲ روز)، ارزش بازار این استیبل‌کوین ۲۲/۸۸ درصد افزایش یافته و به ۲۱/۷۸ میلیارد دلار رسیده است. این استیبل‌کوین پس از این که ارزش بازار دو استیبل‌کوین تتر و USDC کاهش یافت، شروع به رشد کرد.

ارزش بازار استیبل‌کوین‌های USDT و USDC

با روندی که استیبل‌کوین تتر اخیرا در پیش گرفته، به نظر می‌رسد اقتصاد وابسته به دلار این رمزارز در آینده متفاوت‌تر خواهد بود. برای مثال، در ۱۱ آوریل، گزارشات نشان داده بودند که بازار استیبل‌کوین تتر برای اولین بار در تاریخ به مرز ۲۰۰ میلیارد دلار نزدیک شده بود.

در آن زمان، بازار استیبل‌کوین تتر تقریباً ۱۹۰/۱ میلیارد دلار ارزش داشت و امروز ارزش آن تا ۱۴۶/۸۱ میلیارد دلار سقوط کرده است. سقوط ارزش بازار این استیبل‌کوین، پس از رویداد نابودی UST Terra در ماه می شروع شد.

در ماه سپتامبر، ارزش بازار USDC هم شروع به کاهش کرد، به طوری که در ۸۳ روز اخیر ۶/۷ میلیارد دلار از ارزش بازار خود را از دست داده است. البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که ارزش بازار USDC در ماه گذشته کاهش بیشتری از خود نشان داد و در مدت ۱ ماه تقریباً ۱۲/۲٪ کاهش یافته.

رشد ۲۲ درصدی ارزش بازار استیبل کوین BUSD

همکاری بایننس و پاکسوس برای پیشرفت BUSD

استیبل‌کوین BUSD که با همکاری بایننس و Paxos Trust Company، منتشر شده بود، برعکس انتظارات عمل کرد و ارزش بازار آن از ۱۴ آگوست ۲۰۲۲ تا کنون ۲۲/۸۸ درصد (۴/۰۵ میلیارد دلار) رشد کرده است.

BUSD یکی از سه استیبل‌کوین بزرگی است که در رتبه‌بندی ده رمزارز برتر بازار قرار دارد. در زمان نگارش این خبر، BUSD (از نظر ارزش بازار) در بین بیش از ۱۳ هزار دارایی رمزنگاری شده، در رده هفتم قرار دارد.

گزارش‌های مرتبط با استیبل‌کوین BUSD  ماهانه در وب سایت Paxos منتشر می‌شود. سه سال پیش، ارزش بازار BUSD در ۲۷ سپتامبر ۲۰۱۹ کمی بیش از ۴۴۰ هزار دلار بود. از آن روز تا به اکنون، ارزش بازار BUSD در ۱۱۲۰ روز ۴,۹۴۶,۰۳۶ درصد افزایش یافته است.

منبع: bitcoin

بایننس کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.