حساب توییتری صرافی Gate.io هک شد

هک حساب توییتری صرافی Gate.io
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳۰ مهر ۱۴۰۱

حساب توییتری صرافی Gate.io هک شد. با هک حساب توییتری صرافی Gate.io کاربران این صرافی در معرض خطر کلاهبرداری هستند، چرا که هکرها وعده دادند که ۵۰۰ هزار تتر (USDT) برای کاربران ارسال خواهند کرد. برای دریافت این تترها کاربران باید مشخصات کیف‌پول خود را در یک سایت فیشینگ وارد می‌کردند. برای خواندن جزئیات بیشتر این با بیتستان همراه باشید.

هک حساب توییتری صرافی Gate.io

هکرها حساب توییتری صرافی Gate.io را هک کردند. در پی این هک، دارایی‌های بیش از ۱ میلیون کاربر در معرض خظر قرار گرفته بود. پس از هک، هکرها تبلیغ می‌کردند که ۵۰۰ هزار USDT به کاربران اعطا خواهند کرد. برای این امر و دریافت تتر، لازم بود که کاربران کیف پول خود (مانند MetaMask) را به این سایت متصل کنند.

روش هک توییتر صرافی Gate.io

توییتر به عنوان یکی از موثرترین رسانه‌های اجتماعی که برای خبر رسانی از آن استفاده می‌شود، اخیرا توجه کلاهبرداران زیادی را به خود جلب کرده است. کلاهبرداران با استفاده از اکانت‌های فیک مشابه به اکانت اصلی شرکت‌های معتبر یا حتی با هک حساب‌های کاربری این شرکت‌ها، از کاربران کلاهبرداری می‌کنند.

هک Gate.io هم روند مشابهی داشت و هکرها حساب توییتر اصلی صرافی Gate.io را هک کردند و آدرس وب سایت را از Gate.io به gąte.com (https://xn--gte-ipa.com/) (که آدرس یک وب سایت کلاهبرداری برای جعل هویت است) تغییر دادند.

روش هک توییتر صرافی Gate.io

شرکت Peckshield، فعال حوزه بلاک‌چین، نیز با شناسایی وب سایت فیشینگ، به کاربران این صرافی در مورد خطر از دست دادن کلیدهای خصوصی خود هشدار داد.

افزایش کلاهبرداری‌ها در حوزه ارز دیجیتال

منبع: cointelegraph

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.