افزایش ۱۰ درصدی لونا بعد از ارتقاء Columbus-5

افزایش ۱۰ درصدی لونا بعد از ارتقاء Columbus-5
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۹ مهر ۱۴۰۰

توکن کاربردی ترا (Terra)، با نام لونا (LUNA)، امروز شاهد روند افزایشی ارزش خود بود. افزایش ۱۰ درصدی لونا بعد از ارتقاء Columbus-5 اتفاق افتاد. در این ارتقاء این ارز مکانیزم توکن سوزی جدیدی را معرفی کرد. برای اطلاع از خبر افزایش ۱۰ درصدی لونا بعد از ارتقاء Columbus-5 با بیتستان همراه باشید.

لونا که توکن کاربردی شبکه بلاک چین ترا است، با ارتقای Columbus-5 خود شاهد افزایش ۱۰ درصدی ارزش خود بود.

به گفته  Nomics، در حین تهیه این گزارش، LUNA با ارزش 37.28 دلار معامله می‌شود. این توکن با افزایش 9.69 درصدی در 24 ساعت اخیر به این قیمت رسیده است. لونا در ماه گذشته روندی صعودی و 17 درصد افزایش ارزش داشت ولی هنوز هم این رمزارز به بالاترین سطح ماه گذشته که 44 دلار بود نرسیده است.

افزایش ۱۰ درصدی لونا بعد از ارتقاء Columbus-5

ارتقای Columbus-5 و تغییراتی که داشته است:

بلاک چین ترا برای حفظ الگوریتم استیبل کوین خود TerraUSD (UST)، لونا را در مکانیزم توکن سوزی قرار می‌دهد. ارتقا Columbus-5 در شبکه تغییرات زیادی ایجاد کرده که مهمترین این تغییرات این است که لونا پس از سوختن دیگر به استخر کلی شبکه منتقل نمی‌شود. در این شرایط باید توجه داشت که لونا پس از سوختن قابل بازگشت نیست.

ارتقا Columbus-5 همچنین راه حل ترا برای ادغام بیشتر با سیستم Cosmos با استفاده از پروتکل Inter-Blockchain Communication (IBC) محسوب می‌شود. پروتکل Inter-Blockchain Communication (IBC) با نام Stargate نیز معرفی شده است.

این پروتکل راه ترا را برای طیف گسترده‌ای از برنامه‌های غیر متمرکز یا dapps که با استفاده از Cosmos ساخته شده‌اند را باز می‌کند.

حساب رسمی ترا در توییتی نوشت:

هنگامی که شبکه آماده گشایش دروازه‌های خود به همکاری UST و سایر دارایی‌های ترا شود، حکم دولتی را برای آغاز پروتکل IBC در ترا منتشر خواهند کرد.

حساب رسمی ترا در توییتی نوشت

همچنین Columbus-5 هزینه‌های مبادلات را از طریق معاملات در برنامه کیف پول ترا، برنامه‌های اعتباری proof-of-stake و کسانی که لونای خود را واگذار کرده‌اند، به دست می‌آورد.

نهایتا، این ارتقا راه را برای پل Wormhole به شبکه Solana هموار می‌کند. این امر UST را قادر می‌سازد تا در سیستم Solana مورد استفاده قرار گیرد. در این راستا حساب رسمی توییتر این ارتقا را گامی مهم توصیف کرده و اعلام کرده تا کنون ارتقا بدون مشکل انجام شده است.

منبع: decrypt

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
تحلیل‌های انجام شده در این خبر مربوط به سایت منبع بوده و سیگنالی برای خرید، فروش و یا سرمایه‌گذاری از طرف بیتستان نیست.
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.