افزایش قیمت ۱۲ درصدی رمزارز چین‌لینک در ۲۴ ساعت گذشته!

قیمت چین لینک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹

در حالی که بیت کوین در تلاش است تا محدوده مقاومتی قیمت ۱۱,۴۰۰ تا ۱۱,۵۰۰ دلار را بشکند، قیمت کوینِ اختصاصی شبکه چین لینک (Chainlink) در حال افزایش است.

طبق گزارش کوین مارکت کپ، قیمت آلت کوینِ محبوبِ چین لینک (لینک، LINK)، در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۲ درصد نسبت به دلار آمریکا و ۹/۵ درصد نسبت به بیت کوین افزایش یافته است. قیمت این آلت کوین برای اولین بار در تاریخ چند ساله پیدایشش، دیروز دوشنبه ۱۳ مرداد، از ۹ دلار گذشته و طبق گزارش‌های ارائه شده توسط وب سایت TradingView.com، به ۹/۴۰ دلار رسید.

این رمزارز، با افزایش قیمت ۱۲ درصدی‌اش، هم اکنون رتبه ۹ امِ گردش بازارِ کریپتوکارنسی‌ها را در اختیار دارد و موفق شد که جای بایننس کوین (BNB) و کریپتو دات کام کوین (CRO) را بگیرد.

افزایش قیمت این رمزارز پس از اصلاح قیمتی که در اواسط ژوئیه (مرداد) و رسیدن به  ۸/۹۴ دلار انجام شد، رخ داد. این درحالی است که لینک، مانند آلت کوین‌های دیگر، از نوسانات شدیدی که در قیمت بیت کوین و اتریوم وجود دارد و نظر همه تریدرها را به خود جلب کرده است، رنج می‌برد.

در شکل زیر نمودار عملکرد لینک را در طی چند ماه گذشته مشاهده می‌کنید. 

منبع: TradingView.com

قیمت چین لینک

سانتی‌منت (Santiment)، شرکت تحلیل‌گر شبکه بلاک چین، اظهار داشته است که احساست بازار و افزایش حجم معاملات این رمزارز، منجر به افزایش قیمت آن شده است؛ که این اتفاقات می‌تواند نشان دهد، چین لینک مستعد این است که وارد یک رالی صعودی شود و به زودی قیمت آن افزایش پیدا کند.

قیمت چین لینک در حالی در روند صعودی خود قرار گرفته ، که اخیرا قیمت اتریوم و بیت کوین نسبتا راکد شده است.

یکی از جنبه‌های جالب این قضیه این بود این افزایش قیمت درست بعد از آن اتفاق افتاد که شرکت مدیریت دارایی Zeus Capital  اظهار داشت که پروژه چین لینک بنیان و اساس قوی ندارد و یک پروژه ضعیف است و تصمیم گرفت که بر این رمزارز معامله short انجام دهد. پس از اعلام این معامله، قیمت چین لینک بالا و بالاتر رفت؛ به طوری که گویی جامعه چین‌ لینک تصمیم گرفتند باعث لیکوئید شدن این شرکت شوند. 

 

ارز دیجیتال ایرانی

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.