افزایش ۱۰ درصدی قیمت توکن‌های دیفای

دیفای
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۵ آبان ۱۳۹۹

در روز گذشته توکن‌های امور مالی غیرمتمرکز (DeFi)، علی‌رغم رکود قیمت بیت کوین، رشد داشته‌اند و قیمت آن‌ها در سطح جهانی بالا رفته است.

همچنین براساس گزارش CoinGecko، قیمت آلت کوین‌هایی مانند SUSHI ،COMP ،RUNE ،AAVE، فقط در طول ۲۴ ساعت، ده درصد افزایش یافته است و برخی دیگر از توکن‌های دیفای نیز ۵ الی ۱۰ درصد رشد داشته‌اند. این رشد ناگهانی را می‌توان به عواملی مانند استخراج نقدینگی در پلتفرم Uniswap و راه‌اندازی پروتکل Bitcoin swap در شبکه ThorChain نسبت داد.

  • به نظر می‌رسد که رمزارز SUSHI، در نتیجه‌ی تاثیرات کمپین استخراج نقدینگی Uniswap، در حال رشد است؛ این کمپین دو روز دیگر به پایان می‌رسد که می‌تواند منجر به هجوم سرمایه‌گذاران و تریدرها از استیبل کوین‌ها و رمزارزهایی مانند اتر و بیت کوین به بازار دیفای شود. برخی نیز معتقدند که این اتفاق باعث افزایش سرمایه‌های ورودی به SushiSwap خواهد شد، که یک فورک از Uniswap است؛ در نتیجه SUSHI نیز از این ماجرا سود خواهد برد زیرا بسیاری این هجوم سرمایه را به عنوان اعتبار این رمزارز در نظر می‌گیرند.
  • رمزارز RUNE متعلق به شبکه ThorChain، اندکی پس از این‌که تست‌نت پروژه Bitcoin swap اجرا شد، در یک روند صعودی قرار گرفت؛ در این پروژه کاربران قادر خواهند بود که بیت کوین را با دارایی سایر زنجیره‌ها معامله کنند.
    توسعه‌دهندگان THORChain نسبت به این موضوع خوش‌بین هستند و اعلام کردند که این پروژه از بلاک چین‌های بیت کوین و Binance Chain پشتیبانی خواهد کرد؛ کاربران می‌توانند بین این دو بلاکچین دارایی‌های خود را جابه‌جا کنند و برای استخرهای BNB و BTC، نقدینگی لازم را فراهم کنند.
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.