افزایش قیمت ۳۰ درصدی ALGO، رمز ارز بومی بلاک چین الگوراند

رمز ارز ALGO
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۷ تیر ۱۳۹۹

بعد از اینکه کوین بیس به مدت سه روز متوالی در لیست کوین‌های پرمعامله بازار بوده است، رمز ارز ALGO، به بالاترین قیمت خود رسید.

ALGO، رمز ارز اختصاصی شبکه بلاک‌ چینی الگوارند می‌باشد. الگوریتم اجماع الگوراند، اثبات سهام  به شیوه‌ی Pure PoS نام دارد و امنیت این شبکه به صداقت اکثریت مشارکت‌کنندگان وابسته است.

در روز ۱۶ ژوئیه (۲۶ تیر ماه)، کوین بیس حمایت خود از رمز ارز ALGO را در وب سایت رسمی‌اش(Coinbase.com)، عمومی کرد و درست پس از این اعلام همکاری،  حجم معاملات در بلاک چین الگورند تقریباً چهار برابر افزایش یافت. از طرفی نیز، قیمت الگوراند (ALGO) در کمتر از ۲۴ ساعت، ۳۰ درصد افزایش یافته است و توانست به رکورد جدیدی، چیزی حدود ۲۷۴ میلیون دلار، دست یابد.

پس از 5 شنبه سیاه که در ماه مارس (اسفند ۱۳۹۸) رخ داد، و بازار جهانی کریپتوها دچار یک سقوط ناگهانی شد، قیمت ALGO، سه برابر افزایش یافته است و در حال حاضر برای دومین بار در تاریخ خود بالای ۰/۳۵ دلار معامله می‌شود.

با وجود این‌که تنها ۸ درصد ALGO در گردش بازار وجود دارد، اما این رکورد جدید قیمتی را می‌توان تا حدودی به دلیل افزایش عرضه در گردش آن دانست.

 

کوین بیس

علی رغم اعلام همکاری کوین بیس با رمز ارز ALGO در وب سایت رسمی خود، این شرکت هنوز در توییتر حمایت خود را اعلام نکرده است. این سکوت توییتر، می‌تواند ناشی از اقدام اخیر یک هکر توییتری باشد که حساب اجتماعی افراد بزرگ را، به منظور کلاه‌برداری کریپتویی و دریافت کوین های دیجیتال، مورد هدف خود قرار داد.

اقدام دیگر کوین بیس که به این رالی صعودی دامن زد، راه اندازی جفت ارزهای یورو و پوند و همچنین پلتفرم چین لینک (Chainlink،LINK)، ریپل (Ripple،XRP) و تزوس (Tezos،XTZ) برای رمزارز ALGO بوده است.

 

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.