افزایش ۷۰ درصدی قیمت شیبا اینو و پشت سر گذاشتن ارز دیجیتال دوج کوین

افزایش ۷۰ درصدی قیمت شیبا اینو و پشت سر گذاشتن ارز دیجیتال دوج کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۳ مهر ۱۴۰۰

رمزارز شیبا که به تازگی مورد توجه بسیاری از نهنگ‌های بازار قرار گرفته و معاملات زیادی را روی آن انجام می‌دهند؛ در یک سیر صعودی مناسب حدود ۷۰ درصد رشد داشته و در این زمینه نسبت به رقیب اصلی خود یعنی رمزارز دوج کوین، عملکرد بهتری از خود به نمایش گذاشت. با بیتستان همراه باشید تا خبر افزایش ۷۰ درصدی قیمت شیبا اینو را با هم بررسی کنیم

افزایش ۷۰ درصدی قیمت شیبا اینو

شیبا اینو ۷۰ درصد افزایش قیمت یافت و از دوج کوین عملکرد بهتری داشت. این رمزارز با رشد ۷۰ درصدی در یک روز، جامعه ارزهای رمزنگاری شده را واقعا مبهوت خود کرد.

SHIB که به عنوان یک شاخه فرعی Dogecoin ایجاد شده، توانسته به طور قابل توجهی از دوج کوین که در حال حاضر تنها ۱۰ درصد رشد در ۲۴ ساعت گذشته داشته، پیشی بگیرد.

رشد ارز شیبا اینو

به گزارش سایت رتبه بندی CoinMarketCap، شیبا اینو حجم معاملات روزانه خود را افزایش داده و به ۵/۹ میلیارد دلار رسانده است.

این رشد و حجم معامله چشمگیر موجب شده تا به پنجمین ارز دارای بیشترین میزان معامله بعد ازTether ، Bitcoin ، Ethereum و استیبل کوین USD Binance تبدیل شود.

رشد شیبا

همانطور که توسط U.Today گزارش شده است ، معاملات این ارز رمزنگاری شده در بورس Coinbase از اواسط ماه سپتامبر آغاز شده بود.

شیبا اینو همچنان از رکورد ۱۰ ماه پیش خود در ماه مه که ۰/۰۰۰۰۳۷۹۱ دلار معامله می‌شد، ۶۴ درصد کاهش قیمت پیدا کرده و نتوانسته دوباره سطح ۰/۰۰۰۰۳۷۹۱ دلار را لمس کند.

منبع: u.today

تحلیل‌های انجام شده در این خبر مربوط به سایت منبع بوده و سیگنالی برای خرید، فروش و یا سرمایه‌گذاری از طرف بیتستان نیست.
دوج کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.