کاهش 20 درصدی شیبا اینو بعد از توییت ایلان ماسک

کاهش 20 درصدی شیبا اینو بعد از توییت ایلان ماسک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳ آبان ۱۴۰۰

شیبااینو روز گذشته رکورد تاریخی خود را ثبت کرد. این توکن خوش‌شانس با رشد 42 درصدی به نقطه اوج خود رسیده بود. همانطور که پیداست فضای مجازی تاثیر زیادی در ارزش این توکن دارد. اینبار توییت ایلان ماسک باعث کاهش ارزش 20 درصدی این توکن شد. آیا کاهش 20 درصدی شیبا اینو بعد از توییت ایلان ماسک سرآغاز شکست این رمزارز است؟ با بیتستان همراه باشید.

کاهش 20 درصدی شیبا اینو بعد از توییت ایلان ماسک

قیمت شیبااینو، توکن میم که اخیرا با الگوبرداری از دوج‌کوین ساخته شده و پیشرفت چشمگیری داشته است، در 20 ساعت اخیر به اندازه 20 درصد سقوط کرد. کاهش 20 درصدی شیبا اینو بعد از توییت ایلان ماسک اتفاق افتاد. مدیرعامل تسلا در توییتر اعلام کرد که توکن شیبااینو خریداری نکرده است.

این در حالی بود که شیبااینو به تازگی از بالاترین رکورد قبلی خود گذشته و در 24 اکتبر پس از افزایش بیش از 500 درصدی، قیمت محلی 0.000044 دلار را ثبت کرده بود.

ارزش بیت کوین‌های ساتوشی ناکاموتو به بیش از ۶۰ میلیارد دلار رسید

برای خواندن جزئیات خبر کلیک کنید

همزمان با روند صعودی قیمت توکن شیبا، کاربر توییتری با اسم ShibaInuHodler از ایلان ماسک پرسید که چه مقدار توکن شیبااینو در حساب خود نگه می‌دارد. او در پاسخ گفت که هیچ توکن شیبااینویی در حساب خود ندارد.

کاهش قیمت شیبااینو

در حالی که فروشندگان شیبااینو پیش‌تر وارد عمل شده بودند تا سود خود را در بالاترین سطح تاریخی این توکن به دست آورند، شیبا به سرعت 10 درصد از ارزش خود را از دست داد و در عرض نیم ساعت پس از پاسخ ماسک با قیمت 0.000035 دلار معامله شد.

واکنش‌ها به اظهارات ایلان ماسک از سوی سرمایه‌گذاران شیبااینو متفاوت بود. ShibaInuHodler به ایلان ماسک پیشنهاد داد تا در برخی از توکن‌های Shiba Inu سرمایه‌گذاری کند.

قیمت شیبااینو 20 درصد کاهش یافت

واکنش‌ها به اظهارات ایلان ماسک

برخی از طرفداران شیبا از ShibaInuHodler بخاطر تعامل با ماسک انتقاد کردند. “Shibalaskan” از طرفداران خواست زمانی که جامعه بدون حماقت کار خود را به خوبی انجام می‌دهد، از اذیت کردن افراد مشهور دست بردارند.

نمایش توکن میم در حالی اتفاق افتاد که ایلان ماسک به توییتر بازگشت تا HC منافع Dogecoin حمایت کند.

در 24 اکتبر، بنیانگذار SpaceX در توییتر خود نوشت:

من با بسیاری از افرادی که در خطوط تولید تسلا یا ساخت موشک در اسپیس ایکس هستند در مورد دوج‌کوین صحبت کردم. آن‌ها کارشناسان مالی یا فناوران سیلیکون‌ولی نیستند. به همین دلیل است که تصمیم گرفتم از دوج‌کوین حمایت کنم – احساس می‌کردم این توکن یک رمزارز مردمی است.

منبع: cointelegraph

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.