ارزش بیت کوین‌های ساتوشی ناکاموتو به بیش از ۶۰ میلیارد دلار رسید

ارزش ۶۰ میلیارد دلاری بیت کوین‌های ساتوشی ناکاموتو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲ آبان ۱۴۰۰

ساتوشی ناکاموتو، به عنوان بنیان‌گذار بیت‌کوین، به لطف افزایش قیمت‌های اخیر بیت‌کوین به یکی از ثروتمندترین افراد جهان تبدیل شده است. همراه بیتستان خبر ارزش ۶۰ میلیارد دلاری بیت کوین‌های ساتوشی ناکاموتو را بخوانید.

ارزش بیت‌کوین در روند صعودی خود به ۶۲،۹۴۵ دلار افزایش یافت و در حال حاضر به قیمت ۶۲ هزار دلار رسیده است. با توجه به ارزش فعلی بیت‌کوین و تعداد تخمینی سکه‌هایی که ساتوشی ناکاموتو در اختیار دارد، نام وی بین لیست ۲۰ نفر از ثروتمندترین‌های جهان قرار خواهد گرفت.

ساتوشی ناکاموتو در بین 20 فرد ثروتمند جهان

بر اساس گزارش Whale Alert، تخمین زده شده که خالق “طلای دیجیتالی”، بیت‌کوین، حدود ۱ میلیون سکه بیت‌کوین دارد. البته در برخی گزارشات ۷۵۰ هزار بیت‌کوین نیز بیان شده ولی در حالت کلی در اکثر گزارشات تعداد این سکه‌ها ۱ میلیون بیت‌کوین گزارش می‌شود.

با افزایش قیمت فعلی بیت‌کوین ثروت ناکاموتو چیزی بین ۶۰ الی ۶۱ میلیارد دلار تخمین زده شده و این مقدار دارایی نام وی را در بین لیست ۲۰ نفر از ثروتمندترین‌های جهان (Forbes billionaires list) قرار می‌دهد. البته باید به این نکته نیز توجه کرد که این ثروت ۶۰ میلیون دلاری فقط ارزش خالص بیت‌کوین‌های ساتوشی است.

ساتوشی ناکاموتو در این لیست بالاتر از Zhang Yiming چینی است ولی همچنان دارایی وی کمتر از Rob Walton فرزند ارشد بنیانگذار هایپرمارکت‌های زنجیره‌ای Walmart است.

نصب ۸ هزار خودپرداز بیت کوین توسط وال مارت در ایالات متحده!

برای خواندن ادامه این خبر کلیک کنید

ارزش دارایی‌های ایلان ماسک، ثروتمندترین فرد جهان، حدود ۲۱۴٫۸ میلیارد دلار است و ساتوشی هنوز فرسنگ‌ها با وی فاصله دارد. برای رسیدن بنیان‌گذار بیت‌کوین به ایلان ماسک، باید ارزش بیت‌کوین به چیزی حدود ۲۱۵ هزار دلار برسد.

با این روند صعودی بیت‌کوین، اگر ارزش این ارز دیجیتالی به ۱۰۰ هزار دلار برسد ناکاموتو می‌تواند در لیست ۱۰ نفر از ثروتمندترین‌های جهان قرار گیرد.

با توجه به این که هویت ناکاموتو مخفی مانده، افراد زیادی تصور می‌کنند که وی فوت شده است. این افراد فوت بنیانگذار بیت‌کوین را منطقی‌ترین توجیه برای کم نشدن تعداد بیت‌کوین‌های وی میدانند. البته این فقط یک حدس و گمان است و احتمالا ناکاموتو زده و سالم باشد.

منبع: cryptoslate

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.