افزایش 13 درصدی Avalanche و ثبت یک رکورد قیمتی جدید

افزایش 13 درصدی Avalanche
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۶ آبان ۱۴۰۰

بازار پر تاب و تب معاملات ارزهای دیجیتال امروز شاهد افزایش 13 درصدی Avalanche بود. Avalanche بلاک‌چین متن باز اولین پلتفرم قرارداد هوشمند است که سرعت بسیار بالایی نیز دارد. توکن مورد استفاده در این شبکه، رمزارز AWAX است. جزئیات خبر را در ادامه بخوانید.

یکی از برترین‌های بازار ارزهای دیجیتال در این هفته، رمزارز Avalanche یا همان (AVAX) است. افزایش 13 درصدی Avalanche در یک روز، صعود این رمزارز را به 35 درصد در هفته اخیر رساند. می‌توان گفت که Avalanche با ارزش بازار 18 میلیارد دلار، یک غول در بازار ارزهای دیجیتال است.

Avalanche چیست؟

Avalanche پلتفرمی برای راه‌اندازی برنامه‌های DeFi سفارشی، توکن‌ها و حتی صرافی‌ها است. AVAX توکن بومی پلتفرم Avalanche با روش اجماع PoS است.

Avalanche یک پلتفرم قراردادهای هوشمند منبع باز و قابل برنامه‌ریزی برای برنامه‌های غیرمتمرکز است.

یکی از مزایای بزرگ Avalanche این است که این شبکه دوستدار محیط زیست بوده و از آنجایی که AVAX یک سکه اثبات سهام است، نیازی به هدر دادن انرژی برای اهداف ماینینگ ندارد.

علاوه بر این، توسعه‌دهندگان اتریوم می‌توانند به راحتی از پلتفرم Avalanche برای ساخت dAppهای سازگار با Solidity استفاده کنند. مجموعه‌ای از این اسناد موجود است که ایجاد قراردادهای هوشمند را برای هر کسی آسان می‌کند.

بازار استیبل کوین‌ها رشد قابل توجهی را از خود نشان می‌دهد!

برای خواندن ادامه خبر کلیک کنید

دلیل افزایش 13 درصدی Avalanche چیست؟

یکی از دلایل اصلی افزایش قیمت چشمگیر AVAX، این است که این پلتفرم بر روی اکوسیستم Avalanche ساخته شده است.

DeFi Alliance با انتشار عکسی در توییتر، خلاصه‌ای از اکوسیستم Avalanche و تعداد برنامه‌های موجود در این اکوسیستم را به نمایش گذاشت. با چنین اکوسیستم فعال، جای تعجب نیست که Avalanche در 3 ماه گذشته بیش از 478 درصد افزایش داشته است.

بلومبرگ اخیرا گزارشی از صندوق 220 میلیون دلاری Avalanche به نام بلیزارد (Blizzard) خبر داد که برای تسریع توسعه اکوسیستم آن‌ها اختصاص داده شده است.

کنار گذاشتن چنین مقدار زیادی برای ایجاد انگیزه برای توسعه بیشتر در پلتفرم Avalanche، راهی مطمئن برای هیجان‌زده کردن توسعه‌دهندگان و معامله‌گران است.

Avalanche که در سپتامبر 2020 راه اندازی شد، بیش از 300 برنامه کاربردی در پلتفرم خود دارد که در حال حاضر بیشتر از بسیاری از ارزهای دیجیتال است.

AVAX ثابت کرده است که رقیب قدرتمندی در فضای کریپتو است و رتبه سیزدهم از نظر ارزش بازار را از آن خود کرده است.

منبع: nulltx

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.