شکست رکورد قیمتی کوساما همزمان با حراج پاراچین

کوساما
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 3 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰

کوساما یکی از دارایی‌های دیجیتالی جنجالی در هفته‌های گذشته بوده است. بسیاری از پروتکل‌های دنیای رمزارزها در حال به‌روزرسانی هستند و این آپدیت‌ها موجب تغییراتی در قیمت ارزهای دیجیتال شده‌اند. سرمایه‌گذاران و اعضای جامعه رمزارزی، نسبت تحولات اخیری که در پروتکل‌های رمزارز صورت گرفته هیجان‌زده به نظر می‌رسند.

 یکی از پروتکل‌های که در هفته گذشته، برخلاف روند نزولی بازار با صعود همراه بوده، کوساما (KSM) است. بلاک‌چین کوساما، پلتفرمی است که با پلتفرم پولکادات همراه است. کوساما (KSM) برای فراهم‌آوردن قابلیت همکاری و ایجاد چهارچوبی برای مقیاس‌پذیری طراحی شده است. این پلتفرم به توسعه‌دهندگان کمک می‌کند تا چهارچوبی را برای مقیاس‌پذیری ایجاد کنند.

 

براساس داده‌های کوین‌مارکت‌کپ، کوین‌تلگراف (Cointelegraph)  و تریدینگ‌ویو (TradingView)، قیمت کوساما‌ (Kusama)، در تاریخ ۲۰ اردیبهشت (۱۰ می) به ۳۷۸ دلار رسید. پس از کاهش قیمت KSM ، این رمزارز در یک رالی قیمتی قرار گرفت و در روزهای اخیر بارها رکورد قیمتی آن شکسته شد.

 

نمودار قیمت کوساما

 

تحلیل‌گران حوزه ارزهای دیجیتال بر این باورند که به روزرسانی پروتکل کوساما یکی از دلایل افزایش قیمت این رمزارز است. از سوی دیگر، به نظر می‌رسد به زودی حراجی‌های پاراچین راه‌اندازی شده و فرصت‌هایی را برای بهبود قابلیت همکاری کوساما فراهم می‌کند. 

همزمان با حراج پاراچین‌ها، رکورد بالاترین قیمت KSM در همه‌ی زمان‌ها شکسته شد.

 

پاراچین‌ها در آستانه راه‌اندازی هستند

 

توسعه‌های اخیر کوساما، از  روز دوازدهم ماه می‌ (۲۲ اردیبهشت) همزمان با اعلام رسمی پروژه به‌روزرسانی پروتکل این شبکه آغاز شده است.

 

کوساما

توسعه‌‌دهنده‌های شبکه کوساما در عرض ۳ روز به دنبال ارائه  پاراچین‌های متفاوت و حراج آن‌ها بودند که به رشد  بازار این ارز دیجیتال منجر شده است. KSM در روزهای اخیر افزایش قیمت قابل توجهی داشته  و امروز شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه، بار دیگر به بالاترین قیمت خود در تمام زمان‌ها رسید.

کوساما (KSM)، براساس داده‌های VORTECS که بخشی از کوین‌تلگراف مارکت پرو است، پیش از اعلام به‌روزرسانی شبکه کوساما نیز در مسیر صعودی قرار گرفته بود.

 

کوساما

 

داده‌ها حاکی از آن است که کوساما امروز  شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه با ۶۱۴/۶۴ دلار به بالاترین قیمت خود در تمام زمان‌ها رسیده است. همچنین حجم بازار این رمزارز  بیش از ۴/۸ میلیارد دلار است. در زمان نگارش این مقاله، رتبه کوساما براساس ارزش بازار  به ۴۰ رسیده و حجم معاملات روزانه آن بیش از ۷۵۷ میلیون دلار است.

 

قابلیت همکاری در KSM

 

یکی از مهمترین دلایل افزایش قیمت KSM در ماه‌های اخیر، همکاری این شبکه با سیستم‌های ChainSafe است. همکاری با سیستم‌های ChainSafe به کوساما کمک می‌کند تا در Chainlink Oracle Pallet قرار بگیرند. همچنین، توسعه‌دهندگان می‌توانند به ساخت قراردادهای  هوشمند در پاراچین‌های پولکادات و کوزاما بپردازند.

 

استکینگ جدید و فرصت‌های بازدهی

 

از دیگر دلایل افزایش قیمت KSM می‌تواند به فرصت‌های بازدهی آن اشاره کرد.  هولدرها با فرصت‌های بازدهی می‌توانند توکن‌های KSM را در شبکه نگه‌دارند. همچنین هولدرها با استفاده از این قابلیت قادر به استکینگ KSMدر شبکه یا پاراچین‌های جدید هستند.

 

 

 

 

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.