نهنگ‌ها مشغول ذخیره این استیبل‌کوین‌ها و آلت‌کوین‌های بازار هستند

نهنگ ها مشغول ذخیره استیبل کوین ها و آلت کوین های بازار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳ خرداد ۱۴۰۲

بیتستان: با افت قیمت بیت‌کوین، نهنگ ها مشغول ذخیره استیبل کوین ها و آلت کوین های بازار هستند. نهنگ‌ها برای کسب سود و جلوگیری از ضرر، مشغول خرید تعدادی از رمزارزهای محبوب بازار مثل تتر، USD کوین، میکر و رندر هستند. طبق گزارشات، هر کدام از این نهنگ‌ها، حدود ۱ تا ۱۰۰ میلیون دلار از این توکن‌ها را خریداری کرده‌اند.

نهنگ ها مشغول ذخیره استیبل کوین ها و آلت کوین های بازار

بیت‌کوین رمزارز محبوب بازار ارزهای دیجیتال اخیرا دچار یک روند نزولی شده و به سبب افت قیمتی که داشته، در محدوده ۲۶,۵۰۰ تا ۲۷,۵۰۰ دلار معامله می‌شود. با کاهش حجم معاملات نیز قیمت بزرگ‌ترین رمزارز بازار همچنان در حال کاهش است.

در مقابل، نهنگ‌های بازار برای کسب سود و حفظ ارزش پول خود، مشغول ذخیره استیبل‌کوین‌ها و آلت‌کوین‌های محبوب و حتی ناشناخته بازار هستند. به طوری که داده‌های santiment نشان می‌دهند که مقدار بیت‌کوین ذخیره شده توسط نهنگ‌ها ثابت مانده؛ اما ذخایر آلت‌کوینی و استیبل‌کوینی همین نهنگ‌ها روز به روز در حال افزایش است.

USD Coin، Binance USD و DAI Stablecoin از استیبل‌کوین‌هایی هستند که توسط نهنگ‌ها خریداری شده‌اند.

نهنگ ها مشغول ذخیره استیبل کوین ها و آلت کوین های بازار

نه تنها استیبل‌کوین‌ها، بلکه آلت‌کوین‌هایی مانند Porspoer $PRO، Banqi $QI و Maker $MKR نیز توسط نهنگ‌ها در مقادیر زیاد خریداری شده‌اند. طبق گزارشات، این نهنگ‌ها ۱ تا ۱۰۰ میلیون دلار از این توکن‌ها را خریداری کرده‌اند.

نهنگ ها مشغول ذخیره استیبل کوین ه

آلت‌کوین دیگری که در چند روز گذشته رشد قابل توجهی داشت، توکن رندر نام دارد. طی دو هفته گذشته، این توکن رشد ۶۳ درصدی داشته و به چهل و پنجمین توکن بزرگ از نظر ارزش بازار تبدیل شده است.

نهنگ ها مشغول ذخیره استیبل کوین ه

منبع: coingape

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.