توکن اولنچ در صرافی بیت استمپ لیست شد

لیست شدن توکن اولنچ در صرافی بیت استمپ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰

پس از مدت‌ها انتظار لیست شدن توکن اولنچ در صرافی بیت استمپ قطعی شد. بیت‌استمپ، بزرگترین صرافی اروپا، اعلام کرد که اولنچ در این صرافی لیست خواهد شد. برای خواندن جزئیات خبر با بیتستان همراه باید.

صرافی بیت‌استمپ در آخرین پست وبلاگ خود اعلام کرد که در اواخر همین هفته، این صرافی قصد دارد ارز دیجیتال Avalanche (AVAX) را لیست کند.

این صرافی بزرگ علاوه بر اولنچ، اواخر هفته تصمیم دارد بیت‌کوین رپد یا Wrapped Bitcoin (wBTC) را نیز لیست کند. Wrapped Bitcoin (wBTC) نسخه مصنوعی بیت‌کوین، ارز دیجیتال شماره یک جهان است.

با لیست شدن این توکن‌ها در صرافی بیت‌استمپ، معامله آن‌ها مستقیما با دلار و یورو امکان‌پذیر خواهد شد.

ارزهای دیجیتال برای مدت کوتاهی در حالت post-only خواهند بود و بعد از دریافت سفارشات محدود، Bitstamp تجارت کامل این رمزارزها را فعال خواهد کرد.

توکن‌های اخیر لیست شده در بیت‌استمپ

نوامبر گذشته، Cardano، یکی از معروف‌ترین قاتلان اتریوم نیز در Bitstamp فهرست شد.

طبق گزارشات گذشته، بیت‌استمپ اعلام کرد که از اوایل دسامبر، از میم‌کوین شیبااینو پشتیبانی خواهد کرد. البته لیست شدن این توکن به دلیل مشکلات فنی فراوان به تعویق افتاد.

با این شرایط پیش آمده مشخص نیست چه زمانی توکن SHIB در بزرگ‌ترین صرافی اروپا لیست خواهد شد.

درباره‌ی صرافی Bitstamp

بیت‌استمپ یکی از بازیگران برجسته در صنعت رمزارز و بزرگترین صرافی اروپا است. حجم معاملات روزانه این صرافی چیزی حدود ۲۶۷ میلیون دلار ثبت شده.

در صرافی بیت‌استمپ امکان تبدیل ارزهای دلار و یورو به رمز ارزهای دیجیتال از جمله بیت‌کوین، اتریوم، لیتیوم، ریپل و دیگ ارزهای لیست شده در این صرافی، وجود دارد.

دو سال پس از شروع به کار کردن بیت‌کوین و در سال ۲۰۱۱ این صرافی فعالیت خود را آغاز کرد. صرافی بیت‌استمپ در مدت زمان کوتاهی توانست رشد سریعی از خود نشان داده و به یک رقیب قدرتمند برای دیگر صرافی‌ها تبدیل شود.

فعالیت و خدمات صرافی بیت‌استمپ سبب شد که یکی از قدیمی‌ترین صرافی های ارز دیجیتال یعنی ام‌تی‌گاکس متوقف شود.

منبع: u.today

اتریوم آوالانچ بیت کوین شیبا اینو کاردانو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.