SHIB
Shiba Inu - شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

شیبا اینو چیست؟

ارز دیجیتال شیبا اینو (Shiba Inu) مانند دوج کوین در دسته میم کوین‌‌ها قرار می‌گیرد و با شعار قاتل دوج کوین در آگوست ۲۰۲۰ توسط یک شخص ناشناس با نام ریوشی (RYOSHI) به دنیای کریپتوکارنسی معرفی شد. نام این ارز از یک سگ نژاد ژاپنی که نماد رمزارز دوج کوین است گرفته شده است. رمزارز شیبا اینو با نماد اختصاری SHIB، فاقد بلاکچین اختصاصی و یک توکن با استاندارد ERC20 است که در بستر بلاکچین اتریوم توسعه یافت. رمزارز شیبا در دو ماهه نخست سال ۲۰۲۱ میلادی رشد قیمتی بسیار چشم‌گیری داشت و این نکته سبب مطرح شدن نام آن میان فعالان حوزه کریپتوکارنسی شد. اما بسیاری منتقدان رمزارز SHIB را یک ارز بدون آینده می‌دانند. یکی از دلایل اصلی آن‌ها عدم انتشار وایت‌پیپر توسط توسعه‌دهندگان پروژه شیبا اینو است؛ زیرا وایت‌پیپرها از اهداف پروژه و دلایل پیدایش آن صحبت می‌کنند، منتقدان عقیده دارند شیبا اینو بدون هدف ایجاد شده است. اما می‌دانیم که در بازار کریپتو هیچ ایده‌ و تحلیلی قطعی نیست و نمی‌توان به آن استناد کرد.

خرید شیبا اینو

خرید و فروش ارز دیجیتال در سامانه بیتستان بسیار ساده و سریع انجام می‌شود. شما با حداقل پرداختی ۲ میلیون تومان، می‌توانید به‌راحتی از طریق سامانه ما ارز SHIB خریداری کنید. همچنین با مراجعه به وبلاگ بیتستان می‌توانید به مقالات تحلیل ارز دیجیتال SHIB و سایر ارزهای دیجیتال دسترسی داشته باشید تا معاملات خود را دقیق‌تر و در زمان ایده‌آل انجام دهید. به یاد داشته باشید که همکاران ما در بخش پشتیبانی بیتستان در ۲۴ ساعت شبانه‌روز آماده پاسخ‌گویی به پرسش‌های شما هستند.

فروش شیبا اینو

برای فروش سکه‌های شیبا اینو خود نیز می‌توانید از طریق سامانه بیتستان اقدام کنید و به‌سادگی و در کوتاه‌ترین زمان رمزارزهای خود را تبدیل به ریال کنید یا دارایی خود را با سایر ارزهای دیجیتال تحت پشتیبانی این سامانه مبادله کنید. به یاد داشته باشید که می‌توانید از طریق مقاله‌‌های تحلیلی وبلاگ ما رمزارزهای خود را در بهترین زمان ممکن تبدیل به ارز فیات کنید یا با آلت کوین‌‌های دیگر مبادله کنید. در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانید با همکاران ما در بخش پشتیبانی آنلاین بیتستان تماس بگیرید و پرسش‌های خود در رابطه با فروش رمزارز SHIB و سایر رمرزارزها مطرح کنید.

اخبار و تحلیل‌های شیبا اینو

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

اخبار و تحلیل‌های شیبا اینو