نهنگ‌های بزرگ در حال خرید شیبااینو: آیا قیمت افزایش می‌یابد؟

خرید ۱۰۰ میلیون دلار شیبااینو توسط نهنگ های بزرگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۵ شهریور ۱۴۰۲

بیتستان: نهنگ‌های بازار ارزهای دیجیتال شروع به جمع آوری شیبااینو کرده‌اند، چرا که طبق داده‌های منتشر شده توسط Into theblocke، این سرمایه‌گذاران در بازه زمانی هفت روز اخیر، بیش از ۱۰۰ میلیون دلار توکن SHIB خریده‌اند. جالب است بدانید که خرید ۱۰۰ میلیون دلار شیبااینو توسط نهنگ های بزرگ، همزمان با هجوم سرمایه‌گذاران جدید به شبکه‌ی شیباریوم همراه بود.

خرید ۱۰۰ میلیون دلار شیبااینو توسط نهنگ های بزرگ

گزارشات ارائه شده توسط Into theblocke نشان می‌دهد که نهنگ‌های بزرگ بازار در هفت روز گذشته بیش از ۱۰۰ میلیون دلار توکن شیبااینو خریداری کرده‌اند.

خرید ۱۰۰ میلیون دلار شیبااینو توسط نهنگ های بزرگ

پس از این خرید، Whle alert نیز گزارش داد که نهنگ‌های بازار اقدام به انتقال مقدار زیادی شیبااینو کرده‌اند. به گزارش این سرویس، یک نهنگ در ۳۱ آگوست ۲۰۲۳ حدود 4,642,530,677,374 معادل ۳۸,۰۵۷,۱۴۵ دلار SHIB از یک کیف پول ناشناخته به یک کیف پول دیگر  منتقل کرده است.

دو روز بعد نیز حدود ۴,۶۳۰,۵۳۰,۶۷۷,۳۷۴ SHIB به ارزش ۳۶,۶۹۶,۹۵۵ دلار از صرافی رمزنگاری Bitvavo به یک کیف پول ناشناخته منتقل شده. در ۴ سپتامبر نیز این سرویس تراکنش دیگری را گزارش داد.

این بار یک نهنگ ۴,۶۱۵,۵۳۰,۶۷۷,۳۷۴ SHIB معادل ۳۵,۶۹۴,۲۰۶ دلار را از Bitvavo به کیف پول ناشناخته منتقل کرده و ارزش توکن‌های SHIB نهنگ‌ها را به بیش از ۱۰۰ میلیون دلار افزایش داده است.

جالب است بدانید که افزایش فعالیت نهنگ‌های بازار با ورود سرمایه‌گذاران جدید به بازار این توکن و شبکه‌ی شیباریوم همزمان بوده. داده‌های Shibarium Explorer نشان می‌دهد که تعداد کیف پول‌های جدید در شبکه از مرز یک میلیون عبور کرده است.

منبع: coinedition

شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.