پیش بینی رشد ۵۰۰ درصدی قیمت شیبااینو: آیا قیمت رشد می‌کند؟

پیش بینی رشد ۵۰۰ درصدی قیمت شیبااینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲

بیتستان: با وجود روند نزولی در بازار ارزهای دیجیتال، تحلیلگران یک رشد 500 درصدی برای شیبااینو پیش بینی کردند.طبق پیش بینی رشد ۵۰۰ درصدی قیمت شیبااینو، در دو سال آینده این توکن به قیمت ۰/۰۰۰۰۴۹۳۰ دلار خواهد رسید. برای اطلاع از جزئیان بیشتر در ادامه با ما همراه شوید.

پیش بینی رشد ۵۰۰ درصدی قیمت شیبااینو

با وجود روند نزولی اخیر در بازار ارزهای دیجیتال، تحلیلگران فین‌تک بیان نمودند که در دو سال آینده شیبااینو رشد ۵۰۰ درصدی خواهد داشت. با توجه به این پیش‌بینی، قیمت این توکن در سال ۲۰۲۵ با قیمت ۰/۰۰۰۰۴۹۳۰ دلار معامله خواهد شد.

در حال حاضر شیبااینو با قیمت ۰/۰۰۰۰۰۷۹۲ معامله می‌شود که نسبت به هفته گذشته، افت کرده. شیبااینو برای رسیدن به قیمت ۰/۰۰۰۰۴۹۳۰ دلار، باید بیش از ۵۲۰ درصد رشد کند. تحلیلگران بر این باورند، تثبیت قیمت در ۰/۰۰۰۰۱۵ دلار شانس شیبااینو را برای رسیدن به قیمت ۰/۰۰۰۰۴۹۳۰ را افزایش می‌دهد.

نا گفته نماند که الکساندر کوپتسیکویچ، تحلیلگر باتجربه FxPro، بیان کرده که شیبااینو تا سال ۲۰۲۵ به ۰/۰۰۰۱ دلار خواهد رسید. در این صورت شیبا باید رشد ۱,۱۶۲ درصدی نسبت به ارزش فعلی خود داشته باشد.

شایان ذکر است که ۲۵ درصد از کارشناسان معتقدند، ظهور Shibarium مسیر SHIB برای رسیدن به سطوح قیمتی بالاتر را هموار می‌کند. ۲۲ درصد عقیده دارند که هیچ تأثیری نخواهد داشت، در حالی که ۳ درصد اندک نیز معتقدند ظهور Shibarium می‌تواند بر قیمت توکن تأثیر منفی بگذارد.

فعالان بازار انتظار دارند که ظهور Shibarium باعث پذیرش بیشتر توکن شیبااینو خواهد شد؛ در نتیجه قیمت نیز افزایش می‌یابد.

با وجود نوسانات اخیر، Shiba Inu در حال حاضر با قیمت ۰/۰۰۰۰۰۷۹۲ دلار معامله می‌شود. این دارایی از اول ژوئن ۷/۶۸ درصد کاهش یافته. با این وجود، اعتماد سرمایه گذاران به این توکن همچنان بالاست.

منبع: crypto

شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.