نهنگ‌ها باز هم بیت‌کوین‌های خود را جابجا کردند: این روند منجر به افزایش قیمت خواهد شد؟

جابجایی ۳۱ هزار بیت کوین توسط یک نهنگ بزرگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۷ خرداد ۱۴۰۲

بیتستان: یکی از نهنگ‌های بزرگ بازار ارزهای دیجیتال بیش از ۳۱ هزار بیت‌کوین را جابجا نمود. این مقدار بیت‌کوین جابجا شده، بیش از ۸۰۰ میلیون دلار ارزش داشت. به این نکته توجه داشته باشید که جابجایی ۳۱ هزار بیت کوین توسط یک نهنگ بزرگ درست بعد از انتقال ۱ میلیارد دلار BTC صورت گرفته است.

جابجایی ۳۱ هزار بیت کوین توسط یک نهنگ بزرگ

یکی از نهنگ‌های بزرگ بازار ارزهای دیجیتال بیش از ۳۱ هزار بیت‌کوین را (به ارزش ۸۲۲ میلیارد دلار) از کیف پول‌های خود که از اواخر سال ۲۰۲۲ غیرفعال بودند، به کیف پول دیگری منتقل کرد.

بر اساس داده‌هایی که arkham intelligence ارائه کرده، این کیف پول‌ها قبلا از ۲۱,۶۰۰ بیت‌کوین نگهداری می‌کردند که مستقیما از صرافی‌های بایننس و هوبی به آن‌ها منتقل شده بودند.

جابجایی ۳۱ هزار بیت کوین توسط یک نهنگ بزرگ

این نهنگ در حال حاضر بیت‌کوین‌های خود را در دو کیف پول نگهداری می‌کند. جالب است بدانید که انتقال اخیر درست بعد از زمانی انجام شد که نهنگ دیگری ۱ میلیارد دلار بیت‌کوین را به کیف پول‌های دیگری منتقل کرد.

این حرکات که در چنین بازه زمانی کوتاهی اتفاق می‌افتند، سوالاتی را در مورد روند بازار ایجاد می‌کنند. اینکه آیا این تراکنش‌های عظیم نشانه‌ای از تغییر روند در بازار بیت‌کوین هستند یا خیر؟! باید منتظر ماند و دید.

منبع: cryptoglobe

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.