قیمت بیت‌کوین به زیر ۱۶ هزار دلار سقوط کرد

سقوط بیت کوین به زیر ۱۶ هزار دلار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۶ آذر ۱۴۰۱

با کاهش ۵۰ میلیارد دلاری بازار کریپتو در ۲۴ ساعت گذشته، شاهد سقوط بیت کوین به زیر ۱۶ هزار دلار  بودیم. این رمزارز بزرگ نتوانست سطح حمایتی ۱۷ هزار دلاری خود را حفظ کند. برای مشاهده جزئیات بیشتر با بیتستان همراه باشید.

در ۲۴ ساعت گذشته، بیت‌کوین به زیر سطح حمایتی ۱۷ هزار دلاری خود سقوط کرده است. این ارز دیجیتال در حال حاضر با قیمت ۱۶,۷۲۳ دلار در بازار ارزهای دیجیتال معامله می‌شود. قیمت فعلی بیت‌کوین از هفته گذشته ۲/۵ درصد کاهش داشته است.

فشار فروش قابل توجهی بر روی کل ارزهای بازار کریپتو وجود دارد که منجر به اصلاح ۶ درصدی و ضرر ۵۰ میلیارد دلاری در ۲۴ ساعت گذشته شده است.

بیت‌کوین با کاهش قیمت اخیر خود تمام سودهای هفتگی را از بین برده و در محدوده قرمز قرار گرفته است.

داده‌های TradingView و Cointelegraph Markets Pro نشان می‌دهند که BTC/USD به پایین‌ترین حد چند روزه‌ی خود در Bitstamp رسیده است.

انتشار جدیدترین داده‌های اقتصاد کلان و تصمیم فدرال رزرو ایالات متحده برای افزایش نرخ بهره، روی قیمت رمزارزها تاثیر داشت. به عنوان مثال، طبق آمار CoinGecko، قیمت اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۷ درصد کاهش یافته است.

بایننس با ایجاد FUD سرمایه‌گذاران را ترسانده

رویدادهای پیرامون بایننس، سرمایه‌گذاران کریپتو را نگران کرده است. آنها نسبت به واکنش بیش از حد به «FUD» در مورد این صرافی و صرافی‌های دیگر هشدار دادند. جالب است بدانید که Mazars Group، شرکت حسابرسی Proof-of-Reserves بایننس، روز جمعه روابط خود را با این صرافی قطع کرد.

سقوط بیت کوین به زیر ۱۶ هزار دلار

روز چهارشنبه، اداره آمار کار ایالات متحده گزارش داد که بر اساس معیارهای این سازمان، تورم همچنان در حال افزایش خواهد بود. البته سرعت تورم نسبت به ماه گذشته کاهش یافته که این قضیه نشان می‌دهد که تلاش‌های فدرال رزرو برای مهار تورم تاکنون موفقیت آمیز بوده است.

منبع: newsbtc

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.