افت ۱۳ درصدی قیمت استلار: سرمایه‌گذاران مراقب باشند!

افت ۱۳ درصدی قیمت استلار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۸ تیر ۱۴۰۲

بیتستان: با وجود رشد قیمت بسیاری از رمزارزهای بازار، توکن استلار در هفته‌ای که گذشت، ۱۳ درصد افت داشت. با افت ۱۳ درصدی قیمت استلار، قیمت از ۰/۱ دلار به ۰/۰۹۶ دلار رسید. حال سوال این است که این کاهش قیمت ادامه خواهد داشت یا خیر؟

افت ۱۳ درصدی قیمت استلار

با وجود روند صعودی بسیاری از رمزارزها و آلت‌کوین‌های بازار، استلار افت قیمت داشت. قیمت این توکن در هفته گذشته با افت ۱۳ درصدی، از ۰/۱ دلار به ۰/۰۹۶ دلار رسید. همچنین قیمت آن در ۲۴ ساعت گذشته نیز یک افت قیمت جزئی، چیزی در حدود ۰/۶۱ درصد داشت.

این نوسانات قیمت نشان می‌دهند که احساسات منفی در بازار این ارز دیجیتال وجود دارد؛ بنا به همین دلیل نیز بهتر است سرمایه‌گذاران محتاطانه عمل کنند.

اکوسیستم استلار در ماه‌های اخیر پیشرفت‌های چشمگیری کرده. یکی از این پیشرفت‌ها، ساخت پلی به Spacewalk بود. هدف از این پل، انتقال راحت استیبل‌کوین USDC بین دو بلاک‌چین بود که باعث افزایش کاربرد اکوسیستم استلار می‌شود.

با این حال قیمت استلار نتوانسته رشد خوبی داشته باشد. در عوض، احساسات منفی بر بازار این رمزارز حاکم شده و منجر به افت قیمت توکن شدند. با افت قیمت توکن، فشار فروش هم بیشتر شده و تمایل به خرید آن کاهش یافته است.

با وجود اینکه روند توکن نزولی است، اما تحلیلگران بیان کردند که خرید این رمزارز و نگهداری آن برای بلند مدت می‌تواند منجر به دستیابی به سودهای هنگفت شود. نقشه راه Stellar برای سال ۲۰۲۳ بر افزایش کاربرد شبکه از طریق ابتکارات استراتژیک متمرکز است.

به گفته‌ی توسعه‌دهندگان این شبکه، امسال نوآوری‌های متنوعی در شبکه ایجاد شده و مقیاس‌پذیری از طریق Sorban بهبود خواهد یافت.

به گفته‌ی تحلیلگران، احتمالا قیمت این توکن تا ۰/۱۱ دلار نیز رشد خواهد کرد. در حال حاضر XLM با قیمت ۰/۰۹۶۹۱ دلار در بازار معامله می‌شود.

منبع: newsbtc

استلار
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.