XLM
Stellar - استلار
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

ارز دیجیتال استلار چیست؟

جد مک کالب (Jed McCaleb) یکی از هم‌بنیان‌گذاران پروژه ارز دیجیتال ریپل، در سال ۲۰۱۴ با همکاران خود در این پروژه اختلاف نظر پیدا کرد و از این تیم جدا شد. حاصل این جدایی ایجاد یک پروژه جدید با نام استلار لومنز که ما امروز آن را با نام استلار (Stellar) می‌شناسیم؛ بود. استلار با هدف تسریع و تسهیل تراکنش‌های مالی و همچنین کاهش هزینه‌های نقل و انتقالات پول در سطح بین‌المللی برای تمامی افراد بدون نیاز به سازمان‌های متمرکز مالی شروع به کار کرد. مک کالب در ابتدا کدنویسی پروژه خود را بسیار نزدیک و شبیه به ریپل انجام داد؛ این شباهت سبب شد در آن زمان بسیاری استلار را تنها یک فورک از شبکه ریپل بدانند؛ اما یک به‌روز‌رسانی بزرگ در سال ۲۰۱۵ پایان تمام این ادعاها بود. پس از معرفی پروژه ارز دیجیتال استلار یک رمزارز اختصاصی به نام لومن (Lumen) نیز برای آن در نظر گرفته شد. این ارز را در دنیای کریپتوکارنسی با نماد اختصاری XLM می‌شناسیم. لومن یا ارز دیجیتال XLM یک ارز ارتباط دهنده به‌شمار می‌رود و می‌توان آن را ابزاری برای کامل و جامع بودن شبکه استلار دانست. هدف اصلی از ایجاد این ارز تسریع و تسهیل تراکنش‌ها در شبکه استلار بود. ۱۰۰ میلیارد ارز XLM ایجاد شده است، که رفته رفته و به صورت خودکار به بازار عرضه می‌شود. ارز دیجیتال استلار یک کوین تورمی است و سالی یک درصد تورم دارد.

خرید استلار

امکان خرید ارز دیجیتال شبکه استلار یا همان توکن‌های XLM در سامانه خرید و فروش رمزارز بیتستان فراهم است. کاربران ما با مراجعه به حساب کاربری خود و پرداخت حداقل ۱ میلیون تومان می‌توانند حساب XLM خود را شارژ کنند. مقالات تحلیلی ارز دیجیتال وبلاگ بیتستان می‌تواند شما را برای خرید استلار در بهترین قیمت و ایده‌آل‌ترین موقعیت بازار راهنمایی کند. توجه داشته باشید که پشتیبانان ما در تمام ساعات شبانه‌روز آماده پاسخ‌گویی به پرسش‌های شما در رابطه با معاملات ارزهای دیجیتال هستند.

فروش استلار

چنان‌چه قصد فروش دارایی ارز دیجیتال استلار خود را دارید، می‌توانید با روشی ساده و در مدت زمانی کوتاه از طریق بخش خرید و فروش حساب کاربری خود در وبلاگ بیتستان اقدام کنید. همچنین می‌توانید موجودی XLM خود را با سایر رمزارزهای تحت پشتیبانی بیتستان مبادله کنید. فراموش نکنید که مقالات خبری و تحلیلی وبلاگ ما می‌‌تواند شما را برای انتخاب مناسب‌ترین زمان برای انجام مبادله دارایی‌های دیجیتال‌تان راهنمایی و کمک کند. در مسیر معاملات رمزارز در بیتستان همکاران ما در بخش پشتیبانی، به‌صورت شبانه‌روزی پاسخ‌گوی پرسش‌ها و مشکلات احتمالی پیش‌آمده خواهند بود.

اخبار و تحلیل‌های استلار

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان