راه اندازی استیبل کوین پرو در Stellar

راه‌اندازی استیبل‌کوین جدید در بلاک‌چین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۶ مهر ۱۴۰۰

استیبل کوین‌ها نوعی از ارزهای دیجیتالی هستند که برای کاهش نوسانات قیمت طراحی شده‌اند و به عنوان ذخیره کننده ارزش و وسیله‌ای برای مبادله به کار می‌روند. قیمت‌گذاری استیبل کوین‌ها بر اساس قیمت یک دارایی دیگر مثل طلا تعیین می‌شود. به تازگی اعلام شد که استیبل کوین جدیدی که پشتوانه آن ارز رسمی کشور پرو است در بلاک‌چین Stellar راه اندازی خواهد شد. برای اطلاع از خبر راه اندازی استیبل کوین پرو در Stellar با بیتستان همراه باشید.

راه اندازی استیبل کوین پرو در Stellar

کمپانی انکلاپ (Anclap) که در زمینه راه‌اندازی اسیبل کوین‌ها فعالیت دارد، اعلام کرد استیبل‌کوین جدیدی را به بلاک‌چین Stellar اضافه می‌کند. پشتوانه این استیبل‌کوین، ارز رسمی کشور پرو که سول است، خواهد بود. راه‌اندازی این اسیبل‌کوین منجر به گسترش بیشتر این شبکه می‌شود.

این استیبل‌کوین جدید تراکنش‌های فوری را در سراسر شبکه انکلاپ به دیگر ارزهای فیات و هر دارایی دیجیتال دیگر تبدیل می‌کند. البته گفته می‌شود که استیبل‌کوین کشور پرو “سول دیجیتال” نامیده می‌شود و از پول محلی پشتیبانی می‌کند. همچنین در بلاک‌چین Stellar نیز موجود است تا در پلتفرم‌های دیگر استفاده شود.

بر اساس اعلام Anclap، سول دیجیتال در حال حاضر از چند نوع کیف پول دیجیتال برای خرید استفاده می‌کند و مبادله با ارزهای خارجی مانند دلار ایالات متحده، یورو و رئال برزیل در آن وجود دارد.

ایوان مودریج (Ivan Mudryj) بنیان گذار کمپانی انکلاپ بیان کرده است که:

این نوع ارزهای دیجیتالی منجر به باز شدن مرزهای کشور پرو می‌شود و به مردم و شرکت‌های محلی کمک می‌کند تا به راحتی با هرکسی در جهان مبادله کنند.

سول دیجیتال جدیدترین استیبل‌کوینی است که در شبکه بلاک‌چین Stellar راه‌اندازی شده است. این کمپانی در پست وبلاگ خود در روز جمعه بیان کرد:

کشور آرژانتین و پرو در حال حاضر با اسیتبل‌کوین مربوط به کشور خود به بلاک‌چین Stellar دسترسی دارند.

این کمپانی پیش بینی می‌کند که در اکتبر و نوامبر استیبل‌کوین‌های بیشتری برای پزو کلمبیا و پزو شیلی عرضه کند. به نقل از وب‌سایت انکلاپ، سایر استیبل‌کوین‌ها مانند پزو دیجیتال مکزیک و رئال برزیل در حال توسعه هستند.

کمپانی انکلاپ (Anclap)

کمپانی انکلاپ از سال ۲۰۱۷ بر روی شبکه Stellar فعالیت دارد و وظیفه آن کمتر کردن میزان تراکنش‌های بانکی است. این کمپانی در توییتر خود نوشت:

پرو تنها، کشوری نیست که استیبل کوین جدیدی دارد، بلکه این کشور شهروندانی دارد که در حال ایجاد فرصت‌های مالی برای آینده بهتر هستند.

بازار بزرگ استیبل‌کوین‌ها با رشد زیادی مواجه شده، به طوری که ارزش کل آن ۳۷ میلیارد دلار افزایش داشت. روند صعودی استیبل‌کوین از اواخر سپتامبر بود.

منبع خبر: cointelegraph

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
استلار
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.