استلار، دوج‌ کوین و اکارت اینو آماده رشد شده‌اند

رشد استلار و دوج کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۴ شهریور ۱۴۰۰

در چند روز گذشته بعضی از آلت کوین‌ ها سیری صعودی داشتند و به نظر می‌رسد برای رشد بیشتر آماده شده‌اند. استلار (XLM)، دوج‌ کوین ( Dogecoin) و اکارت اینو (Ekart Inu)، رمزارزهایی هستند که بهتر است در روزهای آینده به آن‌ها توجه کرد. به نظر می‌رسد این ارزهای دیجیتال رشد چشمگیری را در روزهای آتی تجربه کنند. 

با توجه به افزایش علاقه‌مندی به ارزهای دیجیتال و رشد سرمایه‌ گذاری در رمزارزها، خوانش تحلیل‌های تکنیکال و فاندامنتال همواره توصیه می‌شود.

برخی از تحلیلگران حوزه بلاک چین و رمزارز با توجه به نمودارهای قیمتی به این نتیجه رسیده‌اند که «اکارت اینو» می‌تواند به یکی از توکن‌های برتر تبدیل شود. به عقیده تحلیلگران خوش‌بین، توکن «اکارت اینو» همچنین رقیبی سرسخت برای شیبا اینو و دوج کوین است. این پژوهشگران حوزه رمزارزها بر این باورند که در طولانی مدت اکارت اینو نقش تاثیرگذارتری نسبت به شیبااینو و دوج کوین در جهان ارزهای دیجیتال ایفا می‌کند.

این توکن در مرداد ۱۴۰۰ راه‌اندازی شد. اکارت اینو هم مانند دوج کوین و شیبا اینو با عنوان یک پروژه میم کوین پدید آمد. هدف از راه‌اندازی این توکن،‌ مانند بسیاری از ارزهای دیجیتال غیرمتمرکزسازی و تبدیل شدن به یک ارز محبوب بود. از دیگر اهداف سازندگان اکارت اینو ساخت رمزارزی بود که می‌تواند در پلتفرم‌های مختلف تجارت الکترونیک معامله شود. در ابتدا پیش‌بینی شده بود که اکارت اینو می‌تواند ۱۰۰ برابر رشد کند و در عرض ۴۰ روز بیش از ۶۵۰ هزار سرمایه‌گذار روی آن سرمایه‌گذاری کنند.

قیمت اکارت اینو در مرحله پیش فروش سوم ۱۰ برابر شد و رکورد قیمتی جدیدی برای این میم کوین ثبت شد. این اتفاق از ابتدای سال ۲۰۲۱ (دی ۱۳۹۹)‌ تاکنون برای هیچ توکن دیگری رخ نداده بود.

اکارت اینو همچنین در بازارهای مختلف آنلاین به عنوان یک روش پرداختی شناخته شد. در حال حاضر، اکارت اینو در پلتفرم‌های گوناگونی خرید، فروش و معامله می‌شود.

سازندگان این توکن بر این باورند که پروژه میم کوین آن‌ها انقلابی در صنعت خرده‌فروشی و تجارت الکترونیک است. اینکه ادعای تولیدکنندگان توکن اکارت اینو تا چه اندازه صحت دارد، هنوز برای پژوهشگران حوزه رمزارزها سوال است. دلیل این موضوع افزایش ارزهای دیجیتال و ادعای سازندگان آن‌ها مبنی بر بهترین بودن است. 

در حال حاضر صرافی‌های بیت فارکس، هات بیت و پروبیت، از توکن اکارت اینو پشتیبانی می‌کنند.

علاوه بر اکارت اینو،‌ تحلیلگران پیش‌بینی کرده‌اند که استلار و دوج کوین نیز رشد چشمگیری را در روزهای آینده تجربه کنند.

دوج کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۲/۵۳٪ رشد داشته و با قیمت ۰/۲۳ دلار معامله می‌شود. این رمزارز اکنون در جایگاه نهمین ارزهای دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار است. استلار نیز در ۲۴ ساعت اخیر ۰/۸۵٪ رشد داشته و به قیمت ۰/۳۲ دلار رسیده است. 

 

 

استلار دوج کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.