چهار آلت کوین رو به رشد در ۷ روز آینده

تحلیل ۴ آلت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 5 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰

همزمان با کاهش قیمت بیت کوین، بسیاری از آلت کوین ها روندی نزولی را طی کردند. بازار ارزهای دیجیتال در یک هفته اخیر با نوسانات و تحولات زیادی روبه‌رو شده است. سرمایه‌ گذاران خرد و کلان در این مدت تلاش می‌کنند تا بازار را به نفع خود برگردانند. در این هفته، چهار آلت کوین مثل آلگوراند،‌ کازماس، تزوس و الروند توانسته‌اند مسیر رو به رشدی را طی کنند. به همین دلیل در این مقاله تحلیلی به بررسی این چهار رمزارز می‌پردازیم.

تحلیل آلگوراند

آلگوراند که با نماد ALGO شناخته می‌شود در هفت روز گذشته با افزایش قیمت همراه بوده است. در هفتم سپتامبر (۱۶ شهریور) قیمت آلگوراند با یک روند صعودی همراه بود و سپس در روز ۱۷ شهریور این رمزارز از مقاومت ۱/۸۴ دلار گذشت.

نمودار قیمت آلگوراند

آلگوراند در زمان نوشتن این تحلیل با قیمت ۲/۰۶ دلار معامله می‌شود. این ارز دیجیتال همچنین در حال حاضر رتبه هجدهم را در میان رمزارزهای برتر دارد.

زمانی که قیمت آلگوراند به ۲ دلار رسید،‌ خرس‌ها سعی داشتند قیمت را به ۱/۸۴ دلار و کمتر از آن برسانند. با وجود تلاش‌های آن‌ها،‌ سرمایه‌ گذاران این رمزارز توانستند با افزایش خرید قیمت آلگوراند را افزایش دهند. 

اگرچه آلگوراند در روزهای ابتدایی این هفته، همگام با دیگر ارزهای دیجیتال کاهش قیمت را تجربه کرده، اما به نظر می‌رسد خریداران با افزایش فشار خرید قصد دارند قیمت این ارز دیجیتال را بالا نگه‌دارند.

در صورتی که قیمت آلگوراند افزایش یابد، احتمالا قیمت این ارز رمزنگاری شده به زودی ۲/۴۹ دلار خواهد شد. اگر این مسیر صعودی ادامه یابد، هدف بعدی قیمت ۳ دلار و پس از آن ۳/۳۲ دلار خواهد بود. علاوه بر این سناریو، یک سناریوی کاهشی وجود دارد که تحلیلگران براساس آن پیش‌بینی کرده‌اند که اگر قیمت آلگوراند به ۲/۴۹ دلار دلار نرسد، احتمالا تا قیمت ۱/۸۴ دلار سقوط می‌کند. در صورتی که قیمت به ۱/۸۴ دلار بازگردد، احتمال ریزش تا ۱/۶۰ دلار وجود دارد.

نمودار ۴ ساعته قیمت آلگوراند

براساس نمودار چهار ساعته قیمت آلگوراند، خرس‌ها در حال پایین آوردن قیمت آلگوراند هستند. اگر خریداران نتوانند با فشار خرید قیمت را از سطوح حمایتی بالاتر ببرند، احتمالا ریزش قیمت این دارایی دیجیتال را شاهد خواهیم بود.

تحلیل قیمت کازماس

رمزارز کازماس (Cosmos)  که با نماد اتم (ATOM) شناخته می‌شود، در مسیر صعودی قرار گرفته است. این ارز دیجیتال برخلاف بسیاری از ارزهای رمزنگاری شده از الگوی قیمتی بیت کوین پیروی نکرده و به رشد خود ادامه داده است. این رمزارز در حال حاضر با قیمت ۳۲/۳۷ دلار معامله می‌شود و در ۲۴ ساعت گذشته ۸/۶۶٪ رشد داشته است. لازم به ذکر است که امروز دوشنبه ۲۲ شهریور یک رکورد قیمتی جدید برای کازماس ثبت شده است. 

بالاترین قیمت کازماس برای تمام زمان‌ها به ۳۶/۸۹ دلار رسیده است. تمام این تغییرات در حالی رخ داده که قیمت کازماس هفته گذشته حدود ۱۷ دلار بوده است.

نمودار قیمت اتم

افزایش خرید کازماس در روزهای گذشته باعث افزایش قیمت آن شده و این فشار امروز به اوج خود رسیده است. ارز دیجیتال اتم با ادامه این روند صعودی به زودی ۳۹/۴۳ دلاری خواهد شد. با این حال، اگر این رالی افزایشی دوام زیادی نداشت و خرس‌ها کنترل قیمت را به دست گرفتند، احتمال ۲۶ دلاری شدن این رمزارز وجود دارد.

نمودار ۴ ساعته قیمت اتم

براساس نمودار ۴ ساعته قیمت اتم، خرس‌ها در حال حاضر نمی‌توانند قیمت این رمزارز را خیلی کاهش دهند. با ادامه فشار خرید، ممکن است به زودی کازماس ۳۸/۴۹ دلاری شود. اگر این اتفاق نیفتد و قیمت این ارز دیجیتال کمتر از ۳۲ دلار شود، احتمال ریزش تا سطح ۳۰/۹۸ دلاری وجود دارد. 

گفتنی است در صورتی که قیمت کازماس از ۳۰/۹۸ دلار کمتر شود، احتمال کاهش قیمت تا سطح حمایتی ۲۶ دلار وجود دارد.

 

تحلیل قیمت تزوس

ارز دیجیتال تزوس که با نماد XTZ شناخته می‌شود هفته گذشته به سطح قیمتی ۴/۴۷ دلار رسید. قیمت این رمزارز پس از یک روند کاهشی، از میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ روزه کمتر شد. اگرچه تزوس در هفته گذشته سیری نزولی داشت،‌ در روزهای اخیر یک روند افزایشی را طی کرده و به بالاترین قیمت خود در تمام زمان‌ها نزدیک می‌شود. 

 

نمودار قیمت تزوس

در زمان نوشتن این تحلیل،‌ تزوس با ۱۳/۴۴٪ افزایش قیمت در ۲۴ ساعت گذشته ۷/۰۷ دلاری شده است.

پس از آنکه قیمت تزوس از ۷ دلار گذشت، تحلیلگران حوزه ارزهای دیجیتال پیش‌بینی کردند که قیمت این رمزارز به زودی ۸/۴۲ دلار خواهد شد. اگرچه تزوس سیر صعودی دارد،‌ برخی پژوهشگران معتقدند احتمال ریزش قیمت آن پس از یک صعود وجود دارد و ممکن است با شروع روند اصلاح قیمت،‌ این ارز دیجیتال تا ۵ دلار نیز کاهش یابد.

نمودار ۴ ساعته قیمت تزوس

طبق نمودار ۴ ساعته قیمت تزوس، این رمزارز بین ۵/۸۸ دلار و ۷/۷ دلار معامله می‌شود و اگر روند صعودی قیمت آن ادامه یابد احتمالا قدم بعدی قیمت ۷/۷۲ دلار است.

در نقطه مقابل،‌ سناریوی کاهش وجود دارد که براساس آن،‌ اگر فشار فروش تزوس بیشتر شود ممکن است قیمت به زیر ۵/۸۸ دلار برسد.

تحلیل قیمت الروند

قیمت رمزارز الروند (Elrond) که با نماد EGLD شناخته می‌شود در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱/۸٪ رشد داشته است. این ارز دیجیتال در هفته گفته کمتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه معامله می‌شد و پس از روز پنجشنبه ۱۸ شهریور روندی افزایشی را طی کرد. این رمزارز در حال حاضر با قیمت ۲۷۷/۵۰ دلار معامله می‌شود. الروند که جایگاه سی و دوم را در بین رمزارزهای برتر دارد، روز گذشته با رسیدن به قیمت ۲۹۴/۹۲ دلار رکورد بالاترین قیمت خود در تمام زمان‌ها را شکست.

نمودار قیمت الروند

از ابتدای هفته جاری روند صعودی قیمت الروند آغاز شده و به گفته تحلیلگران در صورتی که قیمت آن به ۳۰۰ دلار برسد،‌ احتمال یک اصلاح قیمت وجود دارد. برخی نیز بر این باورند که با رسیدن به سطح قیمتی ۳۰۰ دلار، ممکن است یک رالی قیمتی شروع شده و الروند ۳۵۷/۸۰ دلاری شود.

در صورتی که اصلاح قیمت اتفاق بیفتد، الروند در مسیر کاهش قیمت به سطح ۲۴۵/۸۰ دلار می‌رسد.

نمودار ۴ ساعته قیمت الروند

خریداران و فروشندگان الروند رقابت تنگاتنگی را آغاز کرده‌اند و برنده این مبارزه تعیین‌کننده موقتی قیمت این رمزارز است.

 

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.