این ۲ آلت ‌کوین را در روزهای آینده زیر نظر داشته باشید!

آلت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 3 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۴ اسفند ۱۳۹۹

در حالی که در ساعات اخیر تریدرها در تلاش بوده‌اند تا قیمت بیت کوین را به بالای سطح ۶۰ هزار دلار برسانند، برخی آلت کوین‌ها نیز در یک روند صعودی قرار گرفته‌اند. توکن‌های آوه و اتم دو آلت کوینی هستند که احتمالا در هفته پیش رو رکوردهای جدیدی را ثبت کنند. با این حال برای بررسی سایر احتمالات این مقاله را مطالعه کنید.

 

تحلیل قیمت آوه (AAVE)

آوه در چند روز گذشته بین سطوح ۳۹۲/۵۰ و ۵۴۵ دلار در نوسان بوده است. وقتی بعد از یک روند صعودی تثبیت قیمت رخ می‌دهد یعنی تریدرها اقدام به فروش ناگهانی نکرده‌اند زیرا انتظار دارند که روند صعودی ادامه داشته باشد.

توکن آوه

با توجه به اینکه در نمودار روزانه آوه شیب میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۴۲۷ دلار) صعودی است و از طرفی نیز شاخص RSI درست بالای سطح ۵۶ قرار دارد، ممکن است تثبیت قیمت چند روز دیگر ادامه داشته باشد.

  • در صورتی‌ که خریداران آوه را به بالای سطح ۴۸۰ دلار برسانند ممکن است شاهد افزایش قیمت این توکن تا ۵۴۵ دلار باشیم. اگر آوه ناحیه مقاومتی ۵۴۵ تا ۵۸۱/۶۶۷ دلار را بشکند، روند صعودی بعدی آن با تارگت ۶۹۷/۵۰ و سپس ۸۱۴/۳۹۷ دلار آغاز خواهد شد.
  • در مقابل نیز اگر خرس‌ها آوه را به زیر سطح ۳۹۲/۵۰ دلار برسانند و نگه دارند، ممکن است شاهد اصلاح قیمت این آلت کوین تا سطح میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۲۹۷ دلار) باشیم.

توکن آوه

نمودار چهار ساعته نشان می‌دهد که آوه بین سطح ۳۹۲/۵۰ تا ۵۰۰ دلار به دام افتاده است. 

  • اگر خرس‌ها نمودار را به زیر‌ حمایت ۳۹۲/۵۰ دلاری برسانند، ممکن است شاهد سقوط آن تا سطح ۳۰۰ و‌ سپس ۲۶۷/۰۹۴ دلار باشیم.
  • بر خلاف این فرض اگر گاوها نمودار آوه را به بالای میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه برسانند، ممکن است شاهد صعود آن تا سطح ۵۰۰ دلار باشیم. با شکستن این مقاومت آوه می‌تواند تا ۵۴۵ و‌سپس ۵۸۱/۶۶۷ دلار پیش برود.

 

تحلیل قیمت اتم (Atom)

توکن اتم اخیرا در یک روند صعودی‌ قرار داشته و در این حین یک اصلاح قیمت انجام داده است. در حالی که این پول‌بک ۵ روز پیش رخ داده است، خرس‌ها هنوز موفق نشده‌اند‌ نمودار قیمت اتم را به زیر سطح فیبوناچی اصلاحی ۳۸/۲ درصدی (۱۹/۰۰۷) برسانند. این موضوع نشان می‌دهد که در نقاط پایین تریدرها اقدام به فر‌وش ناگهانی نکرده‌اند.

توکن اتم

چنین اصلاح قیمت کوچکی نشان دهنده قدرت یافتن روند است و احتمال دارد قیمت اتم مجددا به مقاومت ۲۶/۵۵ دلار برسد. صعودی بودن شیب میانگین‌های متحرک و قرار داشتن شاخص RSI در ناحیه مثبت نشان‌دهنده برتری گاوها است.

  • اگر گاوها بتوانند قیمت اتم را به بالای سطح ۲۶/۵۵ دلار برسانند، روند صعودی بعدی این آلتکوین با تارگت احتمالی ۳۲/۱۷۳ دلار آغاز خواهد شد که ممکن است تا سطح ۴۰ دلار ادامه داشته باشد. 
  • در مقابل نیز اگر اصلاح قیمت ادامه داشته باشد، ممکن است توکن اتم تا سطح میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۸/۱۹ دلار) بریزد و با شکستن این سطح به سطح فیبوناچی اصلاحی ۶۱/۸ درصدی (۱۴/۳۴۷ دلار) برسد. با این حال اگر از این سطح یک جهش قیمت داشته باشیم روند صعودی ممکن است حفظ شود.

توکن اتم

در نمودار چهار ساعته توکن اتم می‌بینیم که این رمزارز اخیرا به داخل کانال صعودی‌اش یک اصلاح قیمت انجام داده است. همان‌طور که مشاهده می‌کنید شیب میانگین‌های متحرک صعودی است و شاخص RSI نیز در ناحیه منفی قرار دارد، در نتیجه فعلا خرس‌ها بازار اتم را در دست دارند. 

با این حال اگر نمودار اتم از خط حمایت کانالش برگردد یعنی تریدرها در نقاط پایین قیمتی اقدام به خرید کرده‌اند. در صورتی که نمودار اتم بتواند خودش را به بالای میانگین‌های متحرک برساند، احتمالا شاهد گذشتن قیمت این رمزارز از خط مقاومت کانال باشیم.

  • با یک برک‌اوت به بالای کانال، قیمت اتم می‌تواند مجددا به ۲۶/۵۵ دلار برسد.
  • در مقابل با ریزش نمودار اتم به زیر کانال، روند این رمزارز ضعیف می‌شود و ممکن است اتم تا سطح فیبوناچی اصلاحی ۵۰ درصدی (۱۶/۶۷۷ دلار) بریزد.

نکته مهم

تحلیل‌های ارائه شده در این مقاله، منعکس کننده نظر کارشناسانه بیتستان نیست؛ مقاله فوق ترجمه‌ای  از سایت کوین تلگراف به این آدرس است. لذا برای انجام خرید و فروش، حتما شخصا بازار را مورد تحلیل قرار دهید و با ورود به سایت بیتستان، خرید و فروش کنید.

 

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.