لیست شدن استیبل کوین USDC، در بلاک چین استلار

استیبل کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۵ مهر ۱۳۹۹

طبق گزارش ارائه شده توسط کوین تلگراف، یکی از بزرگ‌ترین استیبل کوین‌های بازار به نام یو‌اس‌دی کوین (USDC)، به زودی در بلاکچین استلار (Stellar)، لیست خواهد شد. پیش از این شبکه‌های بلاکچینی اتریوم و الگوراند از این رمزارز پایدار پشتیبانی می‌کردند.

 در حال حاضر استیبل کوین USDC، پس از تتر (USDT)، دومین رمزارز پایداِر برتر در بازار است و این اولین بار است که یک استیبل کوین بزرگ در بستر یک پلتفرم مانند استلار در دسترس خواهد بود.

طبق اطلاعات منتشر شده، استیبل کوین USDC، تا چهار ماهه اول سال میلادی ۲۰۲۱ در بستر استلار قابل دسترسی خواهد بود. پیش از این یو اس دی کوین در بلاک چین اتریوم میزبانی می‌شد که کل ذخیره آن در این شبکه، ۲/۷ میلیارد کوین بوده است. سپس در ماه ژوئن ۲۰۲۰، بلاکچین الگوراند نیز این استیبل کوین را به لیست خود اضافه کرد و در حال حاضر تنها حدود ۳/۵ میلیون استیبل کوین USDC در بستر این شبکه در گردش است.

دنل دیکسون (Denelle Dixon)، مدیرعامل بنیاد بلاکچینی استلار در این باره اظهار داشت:

«اضافه شدن USDC به شبکه استلار به ما این امکان را می‌دهد که ضمن فراهم نمودن راه‌های جدید برای رشد و نوآوری توسعه‌دهندگانمان و ایجاد مشاغل جدید در این شبکه، بتوانیم دسترسی جهانی به شبکه خود را بیشتر گسترش دهیم.»

شبکه بلاکچینی استلار ادعا دارد که از زمان راه‌اندازی تاکنون بیش از ۴/۶ میلیون حساب کاربری و بیش از ۱ میلیارد تراکنش داشته است و از این رو می‌توان آن را یکی از پروژه‌های بلاکچینی با ارزش دانست. با این حال اضافه شدن استیبل کوین USDC به شبکه استلار می‌تواند به انجام معاملات بین مرزی در این شبکه کمک کند و این شبکه را بیش از این بهبود ببخشد.

 

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.