خبر خوب برای دارندگان توکن XLM: این توکن 23 درصد رشد کرد!

رشد 23 درصدی رمزارز XLM
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۰ تیر ۱۴۰۲

بیتستان: توکن بومی پلتفرم Stellar که با هدف ایجاد انقلابی در دنیای تراکنش‌های فرامرزی و نقل و انتقال دارایی‌های دیجیتال راه‌اندازی شده بود، اخیرا با رشد 23 درصدی خود، توجه سرمایه‌گذاران را جلب کرد. به این مورد هم توجه داشته باشید که رشد 23 درصدی رمزارز XLM در هفت روز گذشته رخ داده است.

رشد 23 درصدی رمزارز XLM

توکن بومی پلتفرم Stellar که با هدف ایجاد انقلابی در دنیای تراکنش‌های فرامرزی و جابجایی دارایی‌های دیجیتالی راه‌اندازی شده، اخیرا با رشد چشمگیر خود، توجه سرمایه‌گذاران را جلب کرده است.

در حال حاضر، این توکن تبدیل به یکی از برترین توکن‌های بازار شده. احتمالا این رشد قیمت ناشی از ادامه‌دار بودن روند صعودی بیت‌کوین است.

حرکت صعودی استلار، نه تنها گواهی بر پیشرفت‌های تکنولوژیکی این پلتفرم است، بلکه به شناخت رو به رشد پتانسیل آن برای ایجاد اختلال در سیستم‌های مالی سنتی نیز اشاره دارد.

به گزارش Coingecko، این توکن در 24 ساعت گذشته 4/6 درصد رشد کرده و با این رشد، قیمت آن به 0/109 دلار رسیده. رشد ثبت شده در طول یک هفته‌ی گذشته نیز 22/6 درصد است.

رشد 23 درصدی رمزارز XLM

در 27 ژوئن قیمت این توکن از مقاومت حیاتی خود عبور کرد و توانست رشد کند. همین امر نشان می‌دهد که روند پیش روی توکن، احتمالا صعودی باشد.

منبع: newsbtc

استلار
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.