افت ۱۵ درصدی قیمت میم کوین PEPE در پی تصمیم صرافی بایننس برای حذف این توکن

افت ۱۵ درصدی قیمت میم کوین PEPE
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۶ خرداد ۱۴۰۲

بیتستان: با انتشار اخبار مبنی بر حذف توکن PEPE از لیست دارایی قابل استقراض صرافی بایننس، قیمت این میم‌کوین ۱۵ درصد سقوط کرد. با افت ۱۵ درصدی قیمت میم کوین PEPE فشار فروش این توکن نیز شدت گرفت و احتمال کاهش قیمت دوباره وجود دارد.

افت ۱۵ درصدی قیمت میم کوین PEPE

بایننس، یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال، خبر از حذف توکن پپه از لیست دارایی‌های قابل استقراض خود داد. طبق بیانیه‌ای که این صرافی منتشر کرده، از تاریخ ۲۱ ژوئن ۲۰۲۳ ساعت ۰۸:۰۰ دیگر کاربران نمی‌توانند از طریق سرویس استقراض، توکن PEPE را قرض کنند.

برای جلوگیری از انحلال احتمالی، صرافی به کاربران توصیه کرده تا قبل از فرارسیدن زمان تعیین شده، وام‌های معوقه خود را بازپرداخت کنند. توکن PEPE اخیرا با چالش‌هایی مواجه شده. با وجود این چالش‌ها، توکن در یک ساعت گذشته رشد ۰/۴۲ درصدی را ثبت کرده است.

شایان ذکر است که در بازه زمانی یک هفته‌ای، این میم‌کوین با کاهش ۱۵/۸۲ درصدی موجه شده بود.

زمانی که صرافی بایننس خبر از لیست کردن این توکن به عنوان یک دارایی قابل استقراض را داده بود، قیمت آن به بالاترین حد خود رسید. این رشد توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران را جلب کرد.

قیمت این توکن، با انتشار اخبار مبنی بر حذف توکن از لیست دارایی‌های قابل استقراض صرافی بایننس، وارد روند نزولی شد و بیش از ۷۹ درصد؛ در مقایسه با بالاترین سطح قیمتی خود افت کرد.

گزارش‌ها نشان می‌دهند که نهنگ‌ها، دارایی‌های PEPE خود را فروخته و فشار فروش بیشتری بر قیمت سکه وارد کرده‌اند.

منبع: coingape

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.