حجم معاملات ۲۴ ساعته PEPE از مرز ۲/۷ میلیارد دلار عبور کرد!

عبور حجم معاملات ۲۴ ساعته PEPE از مرز ۲/۷ میلیارد دلار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲

بیتستان: حجم معاملات میم‌کوین قورباغه‌ای Pepe (PEPE) شدیدا افزایش یافت. به گفته Wu blockchian، حجم معاملات نقدی این توکن از مرز ۲ میلیارد دلار عبور کرده است. با عبور حجم معاملات ۲۴ ساعته PEPE از مرز ۲/۷ میلیارد دلار اکنون میم‌کوین پپه به عنوان چهل و دومین ارز دیجیتال بزرگ بازار ارزهای دیجیتال رتبه‌بندی می‌شود.

عبور حجم معاملات ۲۴ ساعته PEPE از مرز ۲/۷ میلیارد دلار

میم‌کوین قورباغه‌ای Pepe (PEPE) با افزایش شدید حجم معاملات خود روبرو شد. به گفته Wu blockchian، حجم معاملات نقدی این توکن در ۲۴ ساعت گذشته به ۲/۷ میلیارد دلار رسیده و در کنار ارزهای بزرگی مثل USDT، BTC، ETH و USDC قرار گرفته است.

شایان ذکر است؛ از آنجایی که صرافی OKX اولین صرافی بود که این توکن را لیست کرد، بیشتر حجم معاملات را به خود اختصاص داده. وو بلاک‌چین بیان کرد که حجم معاملات آتی این توکن بر روی بایننس متمرکز بوده و در ۲۴ ساعت گذشته به ۱/۴ میلیارد دلار رسیده است.

به گفته یک کاربر توییتر (با نام کاربری Borovik.eth) بایننس یکی از بزرگ‌ترین دارندگان PEPE محسوب می‌شود و حدود ۵/۸۷ درصد از کل عرضه این توکن به ارزش ۷۸ میلیون دلار را در اختیار دارد.

عبور حجم معاملات ۲۴ ساعته PEPE از مرز ۲/۷ میلیارد دلار

توکن PEPE از توکن‌های جدید بازار ارز دیجیتال است که در ماه آوریل معرفی شد. همزمان با معرفی نیز رشد شگفت انگیزی را تجربه کرد؛ به طوری که روز جمعه حجم معاملات آن از مرز ۱ میلیارد دلار فراتر رفت.

بر اساس گزارشات Coinmarketcap، پپه در ۲۴ ساعت گذشته ۷/۱۷ درصد رشد کرده و در حال حاضر با قیمت ۰/۰۰۰۰۰۰۳۰۷ دلار معامله می‌شود.

منبع: u.today

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.